לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2010

החלטתי.


בקשר לחברה הכי טובה שלי , החלטתי שאני פשוט לא אדבר איתה , התעלם ממנה  ( לומרות שהיא לא כשזה מדברת איתי עכשיו ויותר מקדישה זמן למישהי אחרת :O ) .

 

קיצר אז החלטתי אני לא מדברת איתה , שהיא תבוא ותשאל אם אני כועסת עלייה או משהו כזה !!!

לדעתי זה מה שצריך לעשות , כי כבר ניסיתי לדבר איתה ולא הלךךך , אז נמאס לי כבר .

נכון זה מה שצריך לעשות ?

 

תגייבוווו בבקשה .

תודה  (:

נכתב על ידי aaprapr , 8/3/2010 15:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב אז עכשיו הסיפור מתחיל


אוקי אז , ממ

אמרתי כבר אני מרחובות .

אז אמרתי לך על זה שאני רוצה , כן ?

אמרתי לך על החבר שלי לשעבר כן ?

אבל לא אמרתי לך על החברה הכי טובה שלי ,

לא יודעת מה קרה לה ... היא כבר מתרחקת ממני .חחח , אל תחבו שאני חננה כזאת , לאלא .(:

אבל עדיין אני מתה עלייה, לא יודעת מה קרה לה .

עם בנות זה הכי קל (:

קיצר דברו מה לעשות ?

רעיונית פתוחים .

 

 

 

אהאאה , עם מישהו צריך מתכון לעוגת מייפל מדהייממה יש לי (:

זה יוצר מזה טעייםם .

בכללי תביאו הרבה אנשים לכאן , מהרכז והדרום , ( צפון פחות )  חחח הם צפונבונים D:

לא להעליייב

 

נכתב על ידי aaprapr , 7/3/2010 20:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה לעשות ?


אוקי אז , אני בכיתה ז' מרחובות.

יש לי ידיד מכיתה ח' , והוא חמוד ממש .

ואני דיי בקטע שלו, אבל לא נראלי הוא רוצה סגלל שאני בז'  .

וגם בגלל שהיה לו קטע עם ילדה מכיתה ז' , וזה לא הלך , אז הוא חושב שזה ככה אצל כולן .

מה אני עושה ? לוותר , לנסות , לדבר איתו . ? , אני חייבת אני לא מפסיקה לחשוב עלי  , ואני יודעת שזה נשמע כמו סרט דרמה אבל זה אמייתי , אני לא יודעת מה לעשות ? ,

 

 

 

 שיר , אני מקווה שתתחברי ב 16:10 .

אני מחכה לראות אותך פה , תדברי איתי כבר מהתגובות .(:

יאאלה זזתי לשיעור פרטי .

 

 

 

אוקי יש עוד, החבר שלי לשעבר גם מח' , ונפרדנו , הם חברים טובים לבקש מהחבר לשעבר שלי עזרה ? , או שלא כדי , ולתת לזה שאני אוהבת מה שבאלו ?

 

 

/*-/*-/-*/*- אוווף אני חושבת עליו כ'כ הרבה. /*-/*-/*-/*-/*-/-

נכתב על ידי aaprapr , 7/3/2010 14:18  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  aaprapr

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaaprapr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aaprapr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)