לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות היא שם המשחק

"אף אחד לא יכול לחזור בזמן ולהתחיל מחדש, אבל כל אחד יכול להתחיל היום ולקבוע סוף חדש." - מריה רובינסון-

כינוי:  אנטה

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

תקופה שכזו ~_~


אחרי שבוע שלי ייסורים בבית אני מוצאת את עצמי כותבת בבלוג הזה,השתגעתי הא?! 

אין לי הרבה מה לכתוב..אולי הכתיבה הפעם תהווה פורקן עבורי. 

לפני שבוע ויום ברחתי מהפנימייה אחרי דיווח שהם קיבלו מהרווחה,אז לקחו אותי לשיחה,ניסו לדובב אותי...ואני כתגובה בניתי לעצמי עוד חומה לאוסף, 

הרגשתי שדוחקים אותי לקיר, 

לא רציתי לדבר על זה, 

לא רציתי שישאלו, 

לא רציתי שידעו,

לא רציתי...

נבהלתי.

אז לקחתי את הרגליים ונסעתי הביתה.

כן,אפשר לקרוא לזה בריחה. 

זאת אני,זאת שהגדירה את הפנימייה כבית,זאת שבחים לא ברחה,זאת שתמיד התמודדה עם כל מצב שם,מה קורה לי?! 

הייתי במצבים יותר גרועים,הסתכלתי לפחד בעיניים ופרצתי בצחוק,אכלתי אותו בלי מלח,והפעם?הפעם הוא היה חזק ממני, שבר אותי,נכנעתי לו,כמו כלום נכנעתי לו. 

כמה עלוב מצידי. 

אז לשפוט את עצמי ולרחם על עצמי בטח לא יוביל אותי למקום טוב יותר ,אז אני אעצור את זה כאן. 

כן,איפה היינו? 

אה כן. 

טוב,אז ברחתי לי הביתה וכמובן הניתוק לא איחר להגיע ואז נאלצתי להתמודד גם איתו. 

כמה פשוטים היו החיים שלי אילו יכולתי לנטוש את עצמי ברגעי קושי XD 

עברו להם הימים וקצת התחלתי להתרגל לרעיון שאני לא נמצאת תחת מערכת של חוקים ולוח זמנים,אני קובעת לעצמי מתי וכמה לעשן,יוצאת עם מי שאני רוצה וכמה שאני רוצה,לא  חייבת דין וחשבון לאף אחד. 

אבל המחשבות לא מרפות. 

אחלה,ברחת,שמת פלסטר, מה הלאה?! 

את מתכוונת לחזור? לעזוב? 

ברור לי שלא אוכל להמשיך לברוח מעצמי לנצח...מפחידה אותי המחשבה על היום בו אצטרך להתמודד. 

והנה אני שוב מוצאת עצמי חושבת על זה אבל מנסה בכל דרך אפשרית לשנות נושא. 

למה?! 

נתקע לי הדיסק והמילים לא יוצאות אזאני אפרוש מהרעיון. 

ערב טוב שיהיה...

 

 

נכתב על ידי אנטה , 6/8/2012 20:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




6,154
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)