לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות היא שם המשחק

"אף אחד לא יכול לחזור בזמן ולהתחיל מחדש, אבל כל אחד יכול להתחיל היום ולקבוע סוף חדש." - מריה רובינסון-

כינוי:  אנטה

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

איידס-קל להדבק,קשה להסיר.


יום האיידס היום,כמה אירוני. 

אף פעם לא הבנתי מה  המטרה של היום הזה,להעלות את המודעות? איידס? תעשו לי טובה. 

אבל היום אני זאת שרוצה להעלות לכם את המודעות. 

בתור אותה ילדה סתומה שלא הבינה למה היא נכנסת. 

בתור אותה ילדה תמימה שאמרה "לי זה לא יקרה" 

היום זאת אני שצריכה להכנס לתוך חדר עם רופאה שבידיה מידע שיקבע את גורלי. 

עכשיו זאת אני שנועצת בה עיניים דומעות ומתחננת לאלוהים שיציל אותי מהרגע הזה. 

זאת אני שנכנסת לאחות,מושיטה לה את הזימון,מרכינה את הראש,ומרימה את השרוול. 

זה לא יכול להיות. 

זה לא הסיפור שלי. זה בטח של מישהי אחרת. 

אצלי הכל בסדר. 

אבל לצערי,יש פער עצום בין המציאות לבין מה שאני רוצה להאמין בו. 

לפעמים אנחנו עושים דברים בלי לחשוב,וזה סדר כי אנחנו בני אדם ואף אחד לא מושלם. 

אבל לפעמים טעויות משאירות צלקות לכל החיים. 

ובמקרה שלי אותו לילה של שתיית אלכוהול,תפיסת טרמפ עם בנאדם שאני לא מכירה-מלוה אותי כל יום מהרגע שאני קמה בבוקר עד לרגע שאני הולכת לישון. 

ומיום הבדיקה עד ליום התשובה יש חרדה שאי אפשר להסביר במילים. 

עוברות בי מחשבות כאלה של "בקרוב יגידו לי שאני הולכת למות..למה לי לקום בבוקר? עדיף לי לסיים את זה מעכשיו" 

אבל כמו שבטח רובכם יודעים,יש בכולנו ייצר השרדותי שיותר חזק מכל רצון כלשהו למוות.

והיצר הזה מדבר עכשיו ונלחם כדי שאתם תקחו אחריות על החיים שלכם

נכתב על ידי אנטה , 1/12/2012 21:01  
הקטע משוייך לנושא החם: יש לך קונדום?
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




6,154
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)