לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות היא שם המשחק

"אף אחד לא יכול לחזור בזמן ולהתחיל מחדש, אבל כל אחד יכול להתחיל היום ולקבוע סוף חדש." - מריה רובינסון-

כינוי:  אנטה

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

אבא


אנחנו בחו"ל,אני וההורים-אני ואבא. 

כל היום אחד עם השני. 

העניים שלו לא מרפות ממני. 

ביומיים האחרונים החלטתי להשאר ותר במלון 

אז נכון,אין לי אותו בבוקר על הראש. אבל בארוחות הוא נועץ בי מבטים ומחייך. 

כשאנחנו הולכים ברחוב..הוא מחבק.

לא אכפת לא שכולם ידעו. לא אכפת לו שכולם יראוץ.

הור תמיד נשאר אותו אבא מקסים,אכפתי ודואג. 

האדריכל המוצלח שכולם מכירים. 

ואני הילדה הבעייתית שברחה מהבית,הילדה הבעייתית שנמצאת בפנימייה. 

הכל נורא עמום. 

לפעמים זה  מרגיש לי חטא להרגיש את מה שאני מרגישה,לחשוב את מה שאני חושבת,לכתוב את מה שאני כותבת. 

כי הכל בסדר,כי הבנאדם הזה אוהב אותי,נתן לי בית ומיטה חמה לישון עליה-לעזאזל זאת התודה שלי?

אבל מצד שני אותו אבא דואג כ"כ פוגע,כ"כ מרחיק,מגעיל,מכאיב,מכעיס-קשת רחבה מאוד של רגשות. 

ומי יאמין לילדה הבעייתית הזאת? אין לה מילה נגדו,אין לה הוכחות,

אין חוק שאוסר עליו לחבק אותה,לנשק אותה בצוואק,לתפוס אותה במותן או ביריכיים [איה שמתחשק יותר באותו רגע] 

אין חוק שאוסר עליו להגיד לה שהיא משגעת אותו. 

הוא לא אלים

לא כופה את עצמו עליי

הכל ממש בסד. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



אבל בכל זאת הכל עדיין מרגיש כ"כ רע!

נכתב על ידי אנטה , 11/12/2012 23:11  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




6,154
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)