לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות היא שם המשחק

"אף אחד לא יכול לחזור בזמן ולהתחיל מחדש, אבל כל אחד יכול להתחיל היום ולקבוע סוף חדש." - מריה רובינסון-

כינוי:  אנטה

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

בעקבות הפוסט על י' ושל מאור17


לאחר שמאור17 העלה את הפוסט שנינו נסחפנו למקומות מאוד נמוכים,שכחנו שהוויכוח מתנהל על גבי הבלוג ואמרנו דברים קשים.

כשהפוסט של י' ושל מאור17 עלו למומלצים,שמחתי כי אמרתי לעצמי:

הנה ,עכשיו נעלה את המודעות סביב פגיעות מיניות ואולי ככה נוכל להפחית את הגיבוי שלהן.

 

ברור לי שזאת לא הייתה מטרתו של מאור17

אבל כשקראתי את הפוסט שלו נפגעתי

לא רק ברמה האישית אלה גם בשמן של כל הנפגעות

ואז חשבתי שזה לא יהיה נכון לשתוק על זה.

אבל דברים יצאו מהקשרם ונוצר כאן בלאגן אחד גדול.

 

כרגע? פחות חשוב מי מאיתנו צודק.

כי מאוד קל ליפול למקום השיפוטי הזה שמפנה אצבע מאשימה בין אם זה כלפי מאור17 או כלפיי.

 כנראה שהניסיוו שלי להעלות את המודעות לא צלח מפני שגררתי אחרי כמה וכמה תגובות לא ענייניות בלשון המעטה

ושוב,

נסחפנו למקומות נמוכים.

אני סוגרת בזה את הנושא מבלי לחפש אשמים,צודקים או טועים...אני משאירה את זה פתוח מפני שאני רואה שזה לא מוביל לשום דבר חיובי ורק מעכיר את האווירה.

 אז תודה לאלו שכן תמכו והבינו.

אני יוצאת עם אותה גישה כלפי הדברים פשוט פחות נלחמת על הצדק,

בטח שלא בצורה הזאת.

נכתב על ידי אנטה , 28/1/2013 22:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




6,154
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)