לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות היא שם המשחק

"אף אחד לא יכול לחזור בזמן ולהתחיל מחדש, אבל כל אחד יכול להתחיל היום ולקבוע סוף חדש." - מריה רובינסון-

כינוי:  אנטה

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

כשאחת מתוך שלוש הופכת לאחת מתוך אחת


איך מתחילים לכתוב על זה בכלל? זה מביך ומשפיל בצורה שאני לא יודעת אם יש בכלל מילה שיכולה לתאר עד כמה... חברה שלי עשתה אצלי שבת,הלכנו לים. בזמן שאני הכנתי שתיה קרה שניקח איתנו היא הסתובבה הלוך ושוב במסדרון. אבא ישב בסלון וקרא עיתון. מדי פעם זרק לעבר חברה שלי מבט וישר חזר להתעניין בעיתון. באיזשהו שלב הוא בא אליה ביציאה "עם גוף כמו שלך את צריכה ללכת לים בעירום ולא להחביא אותו מתחת לבגד ים" כמה חסר אדיוט הוא יכול להיות? בסדר,הבנו שאתה מטריד מינית את הבת שלך,תהנה. אבל את חברות שלה? תת רמה. אני חושבת שאם הייתי קצת פחות בשוק מהסיטואציה הייתי מגיבה ומעמידה אותו במקום. האמת שממש רציתי,פשוט לא מצאתי מילים,והטון התוקפני שבד"כ אני מצליחה לגייס...פשוט לא תפקד. בדרך לים לא הפסקתי להתנצל... חברה אחרת לבשה חולצת בטן וראו קצת את החזיה מהצד (שמנו לב לזה בשלב מאוחר יותר) אז האבא החמוד שלי מצא לנכון להחמיא לה על החולצה (ולהנות מהעובדה שזה לראות את החזיה שלה במקום להעיר לה על כך). שוב,התנצלתי. ועם סושי (אני כבר מלא זמן מתכננת להסביר מי זאת כי מגיע לה פוסט בפני עצמו אבל בכל מקרה לצורך הסיפור,סושי היא חברה ממש טובה שלי,ממש כמו אחותי הקטנה) קורים יותר מדי מקרים. זה כבר הפך לנוהל מבחינתו לחבק אותה ולשלוח יד לישבן שלה. כם הפניה התנצלתי. אבל מה זה עוזר שאנע מתנצלת? הרי זה ממשיך לקרות. קיבינימט,אבא,תעשה עם עצמך משהו אני לא רוצה להסתובב בפנימייה ולהתחיל לספור כמה חברות שלי כבר הספקת להטריד.
נכתב על ידי אנטה , 3/5/2013 00:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




6,154
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)