לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות היא שם המשחק

"אף אחד לא יכול לחזור בזמן ולהתחיל מחדש, אבל כל אחד יכול להתחיל היום ולקבוע סוף חדש." - מריה רובינסון-

כינוי:  אנטה

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

תחבורה ציבורית בשבת


מדינה יהודית "דמוקרטית"


שלום ל"דמוקרטיה "שכופה עליי לשמור שבת
שלום ל"דמוקרטיה" שכופה עליי לשמור מצוות.

לא. אני לא אדם מאמין.
לא אני לא שומרת שבת
לא אני לא צמה בכיפור.
לא שומרת כשרות
לא בפסח ואם לא הייתי צמחונית אז גם לא הייתי שומרת בכלל.

אז מה? אני שווה פחות? אני פחות יהודיה מכל אלה שצמים ושומרים?
תגידו מה שתרצו קחו את זה לאן שתקחו אבל דמוקרטיה? אין כאן.
אני בטוחה שכבר ניהלתם דיונים בסוגייה הזאת בשיעורי אזרחות
כן דמוקרטיה לא דמוקרטיה הסתירה בהגדרה "מדינה יהודית דמוקטית"
בלה בלה בלה
מה שנקרא "מילים כמו חול ואין מה לאכול"

בשבתות וחגים כל החנויות סגורות,אין תחבורה ציבורית,אנשים לא מאמינים חוגגים ערב חג
למה? כי ככה נהוג.


לרגע לא אזלזל באמנונה של אנשים
"איש איש באמונתו יחייה"
אבל כשזה עולה על הרצונות והצרכים שלי?
כן אני אצא מנגד


גם אם הדעה שלי תעלה התנגדות אצל הרבה מכם
למה אני בתור אחת שלא מאמינה יותר מדי ולא שומרת מצוות צריכה לחיות ולקבל (גם כשזה עולה על הצרכים והרצונות שלי) שגרת חיים של אדם מאמין?


שיקום ויצא מנגד זה שטוען שזו לא כפייה.
אני יכולה לכתוב פוסט שלם נגד הדת וכמה צרות וכמה מחירים אנחנו משלמים (גם אלה שלא מאמינים) בגלל כל הקטע הדתי במדינה זאת.
זה מתחיל בקטן-אין תחבורה ציבורית לא בשבת ולא בערבי חג
לא נעים,לא כיף אבל ברמת העקרון? נסבל.
זה נגרר למקום של מלחמות,שטחים,הרוגים
וכן,הרבה מזה בגלל דת.
אבל אם נתמקד בקטן ולא נגלוש לנושאים דרמטיים
אז נסתפק באמירה שזה לא פייר
שזה לא רואה
וזה אגואיסטי
פשוט ככה.

 

אני לא אכנס למקום של אנטי דת

זה לא הקול שנסיתי להשמיע.


כן,יש לי עניין לא  קטן עם הדת אבל מעל לכל דבר יש לי ענין הרבה יתר גדול עם כפייה מכל סוג

ולא משנה לי הסיבה לכך.

נכתב על ידי אנטה , 14/4/2015 04:30  
הקטע משוייך לנושא החם: תחבורה ציבורית בשבת
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




6,154
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)