לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות היא שם המשחק

"אף אחד לא יכול לחזור בזמן ולהתחיל מחדש, אבל כל אחד יכול להתחיל היום ולקבוע סוף חדש." - מריה רובינסון-

כינוי:  אנטה

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

שבוע חדש


סגרתי שבת בפנימייה,

עם קבוצה אחרת שלא יצאה הביתה.

היה נחמד..אווירה שונה אנשים אחרים קצת אוויר לנשימה.

לא הסכמתי לצאת הביתה אחרי שרבתי עם ההורים שבוע שעבר.

 הרגשתי שזה לא נכון להעביר שבת בבית כשהכל כ"כ מציק בקשר שלי איתם.

העוס"ית שלי לקחה אותי לשיחה ואמרה שהיא דיווחה להורים על הארוע עם י' ואלו שבאו בעקבותיו.

זה היה מביך.

 היא אמרה שהיא הזמינה אותם לשיחה ביום רביעי הקרוב עם הרכזת שלי ועם המנהלת(כמבובן גם היא תהיה) כדי לחשוב ביחד איך אפשר לשמור עליי בחופשות כדי שאני לא אפגע.

 נחנקתי מצחוק.

 "את רציני רוצה שהם יהיו אלה שישמרו עלי?? אירוני משהו"

אמרה שהיא מסכימה איתי ושיש אופציה לפתוח בשיחה איתם גם את כל הקטע עם המגע של אבא.

היססתי לרגע אבל אני חושבת שזה יכול לעשות רק טוב.

אולי הוא ילך לטיפול ודברים ייראו אחרת.

אתמול אבא התקשר,סיננתי.

 אח"כ שלחתי לו הודעה,

שאלתי אם רצה משהו מיוחד כי אין לי באמת כוח וזמן לגלוש איתו לשיחות נפש.

 

אז הוא כתב :

"כן. רציתי לבקש סליחה.

רציתי שיהיה לי קשר קרוב עם הבת שלי.

רציתי להיות אבא טוב.

אני רוצה להשתנות,תעזרי לי.

אני כאן תמיד איתך ובשבילך,אבא."

 

לא הגבתי לו.

לא יודעת אפילו למה.

קצת לא מצאתי מילים.

 לא ידעתי אם אני באמת רוצה ומוכנה להיות זו שתעזור לו להשתנות.

איך בדיוק הוא רוצה להשתנות?

מה יקרה אחרי שישתנה?

מה,נהפוך להיות משפחה נומאלית ומאושרת?

 אני אפסיק להרגיש רע כל פעם שאני רןאה אותו?

קשה לי להאמין.

אבל אולי אולי אולי משהו יזוז שם.

מקווה שהשבוע יתחיל בצורה אופטימית וטובה יותר משבוע שעבר ושיהיו רק בשורות טובות :)
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-

נכתב על ידי אנטה , 30/12/2012 13:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

6,154
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)