לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות היא שם המשחק

"אף אחד לא יכול לחזור בזמן ולהתחיל מחדש, אבל כל אחד יכול להתחיל היום ולקבוע סוף חדש." - מריה רובינסון-

כינוי:  אנטה

בת: 29




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

8/8/08


4 שנים עברו מאותו לילה. 4 שנים ונראה כי הכל חוזר חלילה. 

וביום הזה המחשבות מרחפות אל אותם ימים רחוקים 

אל אהבה שנראתה קיימת 

אל תמימות 

אל המפגשים

אל הפגיעה. 

אבל השנה,בשונה משנים קודמות,השנה עשיתי צעד משמעותי. 

השנה שמתי לזה סוף. 

אז התראנו היום במקרה,ובמקרה תפסת אותי והדבקת לי נשיקה,לגמרי במקרה,ואני,הכי במקרב שיש,אמרתי לך לעוף לי מהחיים. 

אז אני מתחילה דרך חדשה,ובקרוב התאריך הזה יהיה סתם עוד תאריך,כמו שאתה? סתם עוד אחד. 

ולאט לאט..עם השנים תהיה סתם בשביל כל העולם. 

כי אני,אני מתחזקת. 

משנה לשנה,מנפילה לנפילה,מבגידה לבגידה. 

אחי,אני כבר לא אני. 

והכל בגללך,או יותר נכון בזכותך. 

כן,פקחת לי את העיניים. 

והשנה? זאת הפעם האחרונה שאזכיר אותך,כי היום,קברתי את כל השנים האלו עמוק עמוק בתוך חלל ריק. 

 

את השיר הזה הקדשת לי לחודש.. 

רק חבל שלא התייחסת למילים ברצינות 

כי אני באמת לוחמת. 

כי כל ה-4 שנים האלה? היו מלחמה אחת גדולה נגד הסבל הזה לצידך. 

אבל יש לי כוח של צבא שלם.. 

והיום? 

ניצחתי אותך. 

 

"ויש לך כוח של צבא שלם,אך את נגד כולם

וזה עושה אותך למה שאת לוחמת" 

 

 

 

לילה טוב שיהיה :) 

נכתב על ידי אנטה , 8/8/2012 02:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

6,154
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)