לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברוכים הבאים לארץ לעולם לא


יש לי מצלמה ביד אחת, עיפרון ביד שנייה וריקוד בנשמה

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

3/2010

שתי תמונות ממש שוות ששכחתי






זה הולך מלמעלה למטה ומשמאל לימין

נכתב על ידי , 15/3/2010 15:22  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקפצה -.-


בלית ברירה עשיתי הקפצה כי אף אחד לא מגיב! זה ממש מבאס שעושים פוסט ומשקיעים וזה.. ואף אחד לא מגיב, ואני לא בקטע של ריגשי עכשיו.. אני רק אומרת :O

תראו למטה!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

...

..

.

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 9/3/2010 20:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש סיימתי לעצב! (H)


אז הנה לכם :) בלוג תמונות, כנראה שאני אעלה גם ציורים שלי אם הם באמת יהיו שווים את זה ;)

אתם יכולים לבקש תמונות וזה.. אבל רק שתדעו שכנראה שאני לא אוכל להשיג לכם הכל.. כי בעיקרון אני מעלה תמונות שאני מצלמת, וגם ציורים אתם יכולים לבקש אבל אני יותר טובה בצלום מאשר ציור חח.. אני יכולה לנסות למצוא דברים באינטרנט אבל זה בטח לא יהיה יותר מדי.. אז הנה הפוסט הראשון עם תמונות חדשות חדשות מיום שבת =) (לפני יומיים).

אה כן, וכמובן!!! אם אתם רוצים לקחת תמונות קודם כל תבקשו ושנית כל קרדיט! (ברור שזה תלוי איפה אתם משתמשים בהם.. חח אם בבלוג אז קרדיט ואם לא אז.. תהנו ;])

 























תתעלמו מזה שאנשים יוצאים שמנים, זה בגלל שהקטנתי את התמונות..































וזהו P: אני עבדתי על זה קשה! אני מקווה שאהבתם :)

נכתב על ידי , 8/3/2010 17:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

94

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמנות או נמות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמנות או נמות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)