לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

April אוסף מגניב לבלוגים D:


בלוג מגניב שכזה XD

Avatarכינוי:  צוות April :)

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2010

תירשמו למנויים ^^ זה שווה D:


 הודעה חשובה!!

אני לא פותחת את הפוסט!

המחשב שלי נדפק חזק ואני לא מסתדרת טוב עם מנהלות משניות...

אני מצטערת על ההזמנות כי גם הפוטושופ שלי ממש נדפק ברגע האחרון :(

תודה לכל הבלוגרים שנרשמו כמנויים!

אולי יום אחד אני יפתח את הבלוג..

אבל לא בנתיים :(

♥נטלי♥

נכתב על ידי צוות April :) , 9/3/2010 21:41  
197 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,570

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות April :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות April :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)