לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just belive its true, Just imagine what is going


By you. If you belive or not isn't my problem. Just imagine whats going on.

כינוי:  Satisfationated

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

LOL | HE DOESN'T LIKE YOU


HELLO PEOPLE

לפני כמה ימים הלכתי עם דודה שלי אן לסנטר, והיא קנתה לי זוג מגפי אולסטאר גבוהות ^^

גם קניתי 2 חולצות פלאנל - 1 כחולה עם אדום - כתןם, והשניה ורודה עם שחור.

בזמן שהתהלכתי לי פה בניו יורק (אוי זה נשמע כלכך פיקטיבי ><") ראיתי כמה לימוזינות פה ושם, צלמי פפארצי מצלמים מפורסמים מסכנים. כל זה חדש לי, למרות שאני פה כבר 5 חודשים מסכנים -.-

בכל מקרה, אתמול ניק הזמין אותי לפיצה וסרט, האמת שאני לא ממש מעוניינת בו, אבל שיהיה, נזרום ^^"

גם אכלתי שווארמה היום וואי זה היה כלכך טעים, איך אני מתגעגעת לאוכל ישראלי O?O

אין ממש מה לחדש, רק שמחר אני צובעת את השיער לחום כהה, נמאס לי מהשחור.. או שאולי אני השאיר אותו ויחכה שהוא ירד מעצמו ? נראה כבר..

שבוע הבא אני נוסעת עם הביצפר לסנטרל פארק לפיקניק קטן... האמת אינלי ממש כוח לזה, אני לא אוהבת לצאת לטיולים עם הביצפר, יותר נכון עם הכיתה אם אפשר לקרוא לזה ככה.

זה רק קבוצת ילדים שנבחרה ע"י המורים והמנהל, שבגלל ההתקדמות הטובה שלהם בביצפר (תלמידים ישראלים כמובן) אז מוציאים אותנו לפיקניק קטן מאוד עם שתיה וכמה הוט דוגס..

דרך אגב, היום התעוררתי ומצאתי את המותק הזה ליד צלחת הפנקייקים שלי שאן הכינה לי ^^ איך אני מתה עליה !!

עכשיו אני יכולה להתחדש עם המתוק הזה ולצאת לרוב ולדבר חופשי בפלאפון מבלי להתבייש בו

נכתב על ידי Satisfationated , 22/3/2010 17:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי..


כמה זמן לא עידכנתי.. בערך שנה 0_O

אז אין ממש מה לחדש, חוץ מזה שעברתי דירה לפני 4 חודשים לניו יורק, דווקא סבבה פה, אבל אני די מתגעגעת הביתה.

אוחח איך אני מתגעגעת לשמש החמימה בחוף תל אביב, לים המלח, לחברים.

דווקא הצלחתי למצוא עבודה די נחמדה כאן, אני עובדת בסטארבאקס כמלצרית בהמשך הרחוב מתחת לבית שלי, והכרתי בחור נחמד שגם עובד שם.

קוראים לי ניק, והוא בן 17 וחצי. התברר שהוא לומד בתיכון שלי חחח אבל אף פעם לא ראיתי אותו שם.

הייתי רוצה להכיר אותו יותר, להציג אותו בפני דודה אן, הדודה שאני גרה אצלה. היא דווקא סבבה, היא רק בת 35 והיא אחלה בחורה ^^

אנחנו אוכלות תמיד או בבית מזמינות אוכל סיני/ פיצה או במסעדה של חבר שלה, ג'ימי.

הם מאושרים ביחד, ואני נורא שמחה לראות אותם מאושרים. לפחות מצאתי את המשפחה שלי.

בחיים שלי לא הייתי כלכך מתוחה להתחיל כאן ביצפר.

חשבתי שהלימודים כאן מתחילים בתאריך אחר, אבל לא. לפי מה שהבנתי אם הבנתי נכון, הלימודים מתחילים כאן בספטמבר.

אני כמובן התחלתי באיחור של חודש, לקח לי קצת זמן להתארגן אצל דודה אן, אבל היא עזרה לי לארגן את הדברים בחדרי והצלחתי פחות או יותר לשקם את החיים שלי.

אז כמו שאני זוכרת שבפוסט הקודם הזכרתי את הקטע עם הבנים, אז עובדה, זה לא שונה פה משם.

ניק שונה מכולם, הוא עוד לא התחיל איתי, אבל לא רוצה להישמע כאילו אני חושקת בכך שיתחילו איתי, זה ממש מעצבן אותי.

היום עבדתי בוקר, והוא גם עבד איתי, הפעם התחרינו על הלקוחות, זה היה מצחיק כי כמעט נשפך לו הקפה ביד XD

אז בקיצור אין ממש מה לעדכן, אני הולכת לצלם כמה תמונות. לכו תדעו, אולי עוד תראו אותן פה

 

 ^ AmiT ^

נכתב על ידי Satisfationated , 10/3/2010 17:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSatisfationated אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Satisfationated ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)