לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Hany's studio

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2012

פוסט 7


הייי כולם , תאמת מזה התאכזבתי מהפוסט הקודם ..לא היו תגובות.

אבל מה אכפת לי אני עושה את זה בשביל הכיף שלי ,למרות שתמיד כיף לקבל מחמאות.

מקווה שהפוסט הזה יצליח קצת יותר מהקודם...

רקעים -

הכנתי אותם לבד ,אז רק לשימוש אישי !


  



פונטים -









מדריך לחתימה מהבקשות -

קודם כל אתם פותחים פיקסל כלשהו , אני בחרתי בזה 



פותחים דף חדש בגדול הרצוי אני פתחתי 200X50

וממקמים את הפיקסל ככה -



פותחים שכבה חדשה וממקמים אותה מתחת לשיכבת הפיקסל.

ומציירים בעזרת מברשת צורה שתיראה ככה -



פותחים את התמונה הזאת -



 והופכים אותה לפטארן ככה -



עכשו תלכו לשכבה שבה ציירתם עם המברשת ותעשו ככה -



בחלון שיפתח לכם תעשו ככה -



אחר כך תוסיפו שכבה חדשה ותוסיפו טקסטורות אור ולכלוך 

ככה -



מוסיפים כתב וסטייל -

(הכתב בחתימה הוא אחד הפונטים להורדה למעלה)

פתחו את התמונה הזאת ושימו אותה על מצב color burn 45% -


והחתימה מוכנה !




לצערי לי היא נמחקה ...אבל בהצלחה לכםחיוך


חתימות להשלמה -



1. See ya ♥

2.

3.

4.

5.



1.

2.

3.

4.

5.



נכתב על ידי Hany's studio , 24/8/2012 13:59  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של depp חתימות ב-13/11/2012 18:43
 



לדף הבא
דפים:  

2,874
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHany's studio אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hany's studio ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)