לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תכל'ס.



Avatarכינוי:  The World Infront Of Me.

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

התגעגעתי!


וואו, אוקיי, לא עדכנתי מלא זמן. יש לנו המוןןןןןןןןןןןןןןןןןן מבחנים בזמן האחרון... :\

 

אז מה חדש?

אומנם השלמנו, אבל אנחנו לא ידידים הכי טובים. לא אכפת לי, העיקר שהכל בסדר.

התחברתי עם ילד מהכיתה שלי שמסתבר שהוא אהב אותי (וזה היה שקוף) ועכשיו אנחנו הידידים הכי טובים. ותאמת? אני מרגישה משהו אליו. הוא מדהים, מתחשב, רומנטי.. פשוט יש בו הכל. אבל אנחנו לא חברים; אני מפחדת שנתרחק וזה~

אני ועידו התרחקנו בטירוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף, אבל אנחנו עדיין מנסים לשמור על קשר (כמה עצוב, אני מתה עליו)

 

 

וואו, אני מסתכלת אחורה ונדהמת איזה שינוי עברתי בשנה אחת. הכל השתנה אצלי.. התחברתי עם אנשים שונים, אני שומעת שירים שונים (טוב, חלקם), אני נראית שונה (חוץ מזה שהסתפרתי בחופש הגדול וסיפרתי איזה 20 ס"מ מהשיער שלי, אני מתלבשת שונה), ואני מרגישה שאני ממצה את החיים כמו שאני רוצה.

 

 

החיים טובים (;

 

נכתב על ידי The World Infront Of Me. , 16/11/2011 16:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe World Infront Of Me. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The World Infront Of Me. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)