לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שלדים בארון


נערה רגילה ומתוסכלת מהחיים.אגו,אג'נדה ואובססיה

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2010

כולם מסביב פה גוססים


ביום שני הלכתי לישון אצל סבא וסבתא שלי.היחידים שנשארו לי.מה שלומם? יד ורגל שמאל של סבא שלי בקושי עובדות, וגם זה לאחר שהחלים מסרטן במעיים ושניים צריכים מכשירי שמיעה ולא מודים בזה שהם כבר זקנים.והכלב שלהם,פופו, פיקינז. בן חמש עשרה.קיים עוד לפני שנולדתי, חכם מספיק בשביל להות שרק אני מלטפת אותו ככה, עושה לו מסאז' בראש. והוא מת על זה. היום כשבאתי לאכול אצל הסבים שלי ארוחת ערב הוא היה שרוע על הריצפה, עיוור, חירש כמעט לגמרי, ובקושי מגיב לסביבה. וכליטפתי אותו כמו שרק אני מלטפת, הוא מצמץ והמשיך לבהות בעיורון בדלת השירותים. רוב הסיכויים שאת הלילה הוא לא יעבור. כשהלכתי ליטפתי אותו ליטוף אחרון, נפרדתי ממנו. מחר הסבים שלי יתעוררו ויצאו לקבור אותו בחצר הבניין שלהם. לא ידעתי שאתרגש ככה מכלב שלא גרתי איתו בכלל, אבל עולות עכשיו דמעות בעיניים. פעם כשהוא עוד יכל לראות, כשליטפתי אותו, הוא היה מחייך. נשבעת. אני כל כך אוהבת את הכלב הזה. וכשהיינו כבר בחזרה דודה שלי צילצלה לאמא שלי והתחילה לדבר איתה על כמה שהסבים שלי צריכים לעבור לבית אבות. לא כדי להיפטר מהם או משהו כזה, כדי "שיסיימו את חייהם בכבוד". והסבים שלי לא רוצים לשמוע. הם שוכחים שהם הזדקנו. ואז קלטתי, הסבים שלי שניהם בני שמונים, ואנחנו חיים בעידן שו עוזי חיטמן מת בגיל 57 או משהו כזה. מחר הסבים שלי יכולים למות. שכחתי גם אני לגמרי. יכול להיות ששנה הבאה אני אהיה יתומה מסבא וסבתא שלי? ולא יהיו יותר ארוחות בוקר ולא יהויו יותר טיולים עם סבא ופופו, ולא יהיה יותר יוגורט ביתי וגבינה תוצרת סבא והסורבה שלו ולא יהיה מי שיטפל בעצי הפפאיה שלו והגינה! איך אני אחיה בלעדיהם? ומה יקרה אם אחד מהם ימות והשני ישקע בעצב? לאנשים אסור למות בודדים, מוות בודד זה מוות של אומללות וגעגועים. סבא ושסבתא זה דבר שבא יחד, ואם הם ימותו הם צריכים למות יחד ככה הם עברו את כל החיים. הם התאהבו במבט ראשון בתנועת נוער ציונית בריו דה ז'אנרו, ברזיל. ונסעו יחד על האופנוע של סבא לרקוד סמבה. לא רוצה שהם ימותו הם חיים חיים טובים כל כך, למה להפסיק? אני כל כך אוהבת אותם הם אנשים טובים. אני כל כך אתגעגע...
נכתב על ידי , 7/8/2010 00:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-lolita- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -lolita- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)