לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כנראה שגם לאביב יש בלוג

מידי פעם אני אפרוק פה את מה שיש לי להגיד, בצורה של פוסטים.. ולפעמים אני אשתף אתכם בדברים שמעניינים אותי. קריאה מהנה ;)

Avatarכינוי:  אביב, פשוט אביב

בן: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2011

ביבי יקר,


שלום לך ביבי יקר,

דוגרי, עלית בסקרים.

הצלחת לעבוד עליהם, החזרת את שליט ועכשיו הם אוהבים אותך, כי אתה החזרת אותו.

41% הודיעו שהם רוצים את ביבי כראש ממשלה. כי הוא החזיר את שליט.

תסלח לי ביבי, אבל המוסר שלי לא נותן לך את הקרדיט על שליט.

מה קרה? העם קצת צועק בהפגנות אז צריך להרגיע אותו במהלך פופליסטי.

דוגרי, היית מחזיר את שליט לולא המחאה החברתית?

לא נראה לי.. מה שאומר שהעם החזיר את שליט ולא אתה.

אתה פשוט משחק בנו, אתה נותן לנו להרגיש שעשית משהו טוב, כשאנחנו עשינו אותו.

אז עכשיו הודעה למי שלא שם לב, לראש הממשלה יש תפקיד גדול יותר מטיפול בענייני שבויים.

עליו, יחד עם הממשלה וכלל הכנסת לפעול למען העם!

ישראל היא מדינה דמוקרטית בה העם הוא הריבון - "שלטון העם, על ידי העם, למען העם!", (לינקולן).

ביבי, האם אתה באמת מייצג את העם?

הביבי שמבלה בוילה שלו בקיסריה בסופי השבוע להרגע מהשטויות שהעם הזה צועק לו?

 

ביבי אתה מאמין בשוק החופשי, למה לא בעצם?

אתה בצד שנהנה מהשוק החופשי, אתה במיעוט שמרוויח מהעסק הזה, מרוויח על חשבון השאר.

השוק החופשי מוכר לנו את השטות הזו שכל אחד יכול להצליח..

אם כל אחד יכל להצליח, אתה לא היית במיעוט.

אנחנו, מעמד הבניים לא היינו הרב.

אם כל אחד יכול להצליח למה רב עם ישראל שקוע בחובות?

למה רב עם ישראל, גם אלו בעלי התארים לא סוגרים את החודש?

למה אין קשר בין המשכורת שאדם מקבל לבין כמה שעולה לחיות אורח חיים נאה? זה יותר מידי לבקש?

 

אני היום, יוצא להפגין,

להזכיר לך מה העם צריך,

להזכיר לך ביבי שבמקום לפעול למען העם אתה פועל למען התחת של עצמך.

אני יוצא להפגין ואני לא אהיה לבד,

ולא משנה בעצם כמה יגיעו,

כי אתה יודע שיש מי שסובל ממדיניות הפנים שלנו, ולא יכול/רוצה להגיע כי הוא כבר רגיל לאכול חרא מהמדינה הזו ולא מאמין בשינוי.

המספרים שייכתבו מחר בעיתונים לא מייצגים את כמות הסובלים.

הם רק מציגים את אלו שעדיין מאמינים שאפשר לשנות ומנסים לעשות משהו.

כי לשאר כבר נשטף המוח, הם רגילים לחיות כמו רובוטים באורח החיים המבאס הזה.

 

תזכור דבר אחד ביבי,

אנחנו העם, ואנחנו לא נוותר עד שנוכל לחיות ברמת חיים איכותית, לא יוקרתית יותר מידי, רמת חיים שמכבדת אותנו כאזרחי מדינת ישראל.

(אם אתם מסכימים אם מה שכתבתי אתם מוזמנים להגיב ולהמליץ, ואם לא אני אשמח לשמוע למה)

נכתב על ידי אביב, פשוט אביב , 29/10/2011 13:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היה ממש מדהים אתמול, אני לא מרגיש בנוח להרחיב יותר מזה, אבל באמת שאתמול היה יום מאוד משמעותי עבורי.

 

אז החלטתי לספר לכם קצת איפה אני עכשיו,

אני יודע, כבר הרבה זמן שלא כתבתי פוסט.

הסיבה העיקרית היא שהרגשתי לא נוח לפרסם אותם כאן כי אתם מכירים אותי אז פרסמתי אותם בלי שידעו מי אני.

עוד מעט מתחיל חופש פולין שלי, ביום ראשון בערב השכבה מבצפר נוסעת לפולין,

אני כבר הייתי בפולין עם השומר הצעיר אז במקום להצטרף אליהם אני מרוויח הארכת זמן, לחופש שלי.

אני לא בטוח אם זה יהיה כזה כיף כי הרבה חברים שלי גם נוסעים, וזה שבוע שלם בלעדיהם.

התחלתי לחפש עבודה, למצוא איזה תעסוקה לזמן הפנוי ומצאתי עבודה בשניצליה, נשמע די נחמד אני מתחיל לעבוד שבוע הבא.

אני מקווה שנצליח להתגבר על המכשול הזה שיש ביננו, שוב לא נוח לי לספר אז אני אכתוב את המשפט המעצבן, "המבין יבין".

אני צריך לקרוא את חצוצרה בואדי חברים סיפרו לי זה ספר נוראי... אני ממש מפחד לקרוא אותו, נקווה שהוא לא יותר מידי גרוע..

ודבר אחרון וממש כיפי, אני חוזר ללמוד לנגן גיטרה אחרי כמעט חצי שנה שלא היה לי שיעור גיטרה. (לפחות לא הפסקתי לנגן ;) )

 

תהנו משארית חופשת סוכות ;)

 

נכתב על ידי אביב, פשוט אביב , 19/10/2011 18:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביב, פשוט אביב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביב, פשוט אביב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)