לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אבודה והוזה

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011


"שוב..נורא מצטער על השטויות שעוברות לי בראש..
אני צריך להפסיק עם המחשבות האלה.. אני מאוהב בך וקשה לי שקורות לנו כל המעידות האלה בזמן האחרון..
זה ממש לא באשמתך כמו שאת אומרת.. הכל בגלל ההתנהגות המטומטמת שלי.. ורק אני אשם בזה..

ניסיתי לתפוס אותך כמה פעמים בטלפון ולא ענית..
אני אוהב אותך.. שתהיה לך שבת שלום.. ותיהני.
מחכה למוצ"ש..  "

 

אני לא יודעת מה עובר עלינו.. הכל נהיה כל כך כבד ואינטנסיבי. יותר מידי לפעמים.

אני אוהבת אותו כל כך והמחשבה שזה לא יעבוד ושאני אאבד אותו.. makes me lose my breath.

נכתב על ידי אבודה והוזה , 7/1/2011 19:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




רוב הזמן זה טוב.

לא, כל הזמן זה טוב.

ורוב הזמן... אני מרגישה בסדר עם זה.

אבל לפעמים זה פשוט יותר מידי בישבילי.

חברה שלי אמרה שאני מפחדת... אבל זה לא זה.

אני לא מפחדת, אני פשוט לא רגילה. להיות כל כך 'ביחד'.

אני רגילה להיות עצמאית, ולשים זין. ופתאום יש לי מישהו שחשוב לי.

פתאום יש מישהו שאני צריכה לקחת בחשבון בכל החלטה.

פתאום יש מישהו שאני לא רוצה לאכזב.

מוזר לי.

נכתב על ידי אבודה והוזה , 1/1/2011 19:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-1/1/2011 22:42
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבודה והוזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבודה והוזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)