לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

In the Wind Of Change




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

מכתב לליאן


ליאן.
הסיכוי שאי פעם תקראי את זה, הוא קלוש. הרי זה גם ככה לא שמך האמיתי.
אבל אני חושב שזה המקום הטוב ביותר לכתוב את כל מה שאני מרגיש.
הרי המקום הכי טוב לפרוק- זה כאן. המקום הזה נטוש כבר שנים, ואני לא רואה סיבה שתראי את זה.
וגם אם כן... זה כנראה לטובה.
את זוכרת שכשנפרדנו, אמרת לי... שאת מאמינה שנמצא את דרכנו אחד לשניה שוב בעתיד? כי אנחנו מתאימים. כי אנחנו זה אנחנו.
אני זוכר את הבכי בעינייך כשנפרדנו, את ההסכמה הכללית מצד שנינו ואת הכבוד שרחשתי ועדיין רוחש לך עד היום.
יודעת ליאן? איכשהו תמיד היית שם בשבילי בשלוש שנים האלו. נשבע לך שלא יודע איך הייתי שורד את השלוש שנים האלה בלעדייך. אני מאמין שהכל היה אחרת פשוט.
תמיד אומרים שזוכרים את הדברים הרעים, וככה קל יותר. ולאחרונה אני נזכר בדברים הטובים.
אני זוכר את העדינות שלך, את הרכות שלך. את הלב הטוב ואת הנאמות עד אין קץ. את האהבה הענקית שנתת לי ואת החברות שהייתה ביננו.
אז אני רוצה לספר לך משהו ליאן.
אני רוצה לספר לך שאחרי שנפרדנו, בערך חודשיים, הלך לי טוב. אפילו ממש טוב. הכרתי שתי בנות שכל אחת מהן נראתה לי נחמדה, ובחרתי לנסות ולהתחיל משהו עם הבחורה שנראתה  לי ה"מאתגרת" יותר. כן... מאתגרת. את זוכרת ליאן שתמיד חיפשתי אתגרים? אז הרגשתי בתוך תוכי שאם אני אהיה עם מישהי שהיא "מאתגרת" אז אני אצליח להתגר על הרגש אליך, שלא משנה כמה הדחקתי.. זה לא נעלם. וכבר היה מאוחר מידי.
אבל ליאן, אין לך מושג איך זה היה... אין לך מושג כמה סבלתי. כל שניה וכל רגע בקשר הנוראי הזה פשוט סבלתי.
רגעי ההנאה שלי היו מרוכזים אולי בשבועיים שלוש. ומאז הכל נהרס.
הסיפורים שאספר לך יזעזעו אותך, אולי אפילו לא תאמיני לחלקם. אבל אני מחשיב את הקשר הזה כ"הישרדות". באמת שהרגשתי שזה היה הישרדות פיזית ונפשית שלי לאורך כל הדרך. וכמעט ונכשלתי... כי היא לא הייתה את. וגם בכללי היא לא הייתה בן אדם שפוי.
לא הייתי טוב יותר ממנה, ירדתי לרמה שלה, נכנעתי לשליטה הנוראית שלה על הרגש שלי מתוך רצון טבעי שלי לעזור. את הרי מכירה אותי ליאן... טוב יותר מכולם.
וליאן, לא תאמיני... אבל בקשר הנוראי הזה גם החיים שלי הסתבכו בנפרד. מאיר, את זוכרת אותו? בזמנו הוא הגיע חדש וצעיר לגף, היינו חברים טובים והוא היה מצחיק. לימים נהייתי המפקד שלו... את הרי יודעת שנכנסתי לקבע. מאיר התאבד, ומשם הדברים השתנו. משם הבנתי שהחיים שלי מלאים בערך שאני לא מוכן לוותר עליו למען ובגלל אף אחד. לטוב ולרע ולכן עמדתי על שלי ולא נתתי לה להרוס אותי יותר. 
אבל יודעת ליאן למה הקשר הזה נגמר? הוא נגמר בזכותך.
אני אסביר, לפני שזה ישמע רע מידי.
תמיד רחשתי לך כבוד. תמיד. ותמיד ארכוש גם.
ואותה בחורה... דיברה עלייך ממש רע. אולי את זוכרת את היום הזה- את היית בש.ג ושמרת, ואני הייתי שם באזור יחד איתה. אולי לא ראית אותנו.. דאגתי לזה. אבל יכול להיות שראית אותה הולכת בעצבים לאחר מכן. הפגישה הייתה יום לפני הפרידה הסופית. ולמה? כי היא דיברה עליך לא יפה. היא הייתה נוראית אליך ולא הסכמתי לשמוע את הדברים האלה. 
ליאן. אני מרגיש שאני חייב לך התנצלות ענקית. עצומה אפילו.
אני יודע שסבלת ממנה. בצורה עקיפה ואולי גם ישירה. אני לא יודע מה חשבת כל פעם ששמעת את הקול שלה מהטלפון, או כל פעם שראית אותה. אני יודע מה אני הרגשתי כששמעתי ממנה את הדברים מהצד שלה. אני יודע כמה נורא אני הרגשתי כשהיא בכלל מעזה להעלות את השם שלך על השפתיים שלה. תכננתי את הפרידה הזו בקפידה, וסבלתי כל רגע. סבלתי כל רגע בקשר הנוראי הזה ואני רוצה לבקש ממך סליחה.
סליחה שהיית צריכה לעבור את זה, בצורה כזו או אחרת. לדעת שהגבר שאהבת היתדרדר ככה לבחורה זולה כלכך, טיפשה כל כך, ולעומתך? מכוערת מאוד. עם לב שחור משחור.
אני יודע ששום דבר שאגיד אף פעם לא יחזיר אותך אליי, הרי את בטח במקום אחר. עברה שנה. בטח יש לך חבר, בטח גם התאהבת מאז. 
והאמת, שאני כל כך מרוסק נפשית מהקשר איתה שעכשיו , אחרי שעברו חודשיים מהפרידה מצאתי את האושר של הלבד. והבנתי כמה היית משמעותית בחיי. כמה את טובה יותר מכל מה שאמצא אי פעם.
ליאן.
אני מאמין שיהיה לי קשה לשחרר ממך לגמרי. הרי אף פעם לא באמת שחררתי. ותאמיני אם אני אגיד שאני אפילו לא זוכר למה נפרדנו?
אני מתגעגע, כן... אני מתגעגע. ואת היחידה שאגיד לה את זה. הרי מהחברים אני מסתיר. 
מתגעגע לתמיכה שרק את יודעת לתת, לחיבוק שרק את יודעת לתת ולמילה הנכונה שרק את ידעת לתת.
אני לא יודע מה עבר עליך בשנה הזו, אני בטוח שהיא הייתה טובה פי מאה יותר משלי. וככה זה גם צריך להיות.
ליאן, אני יכול לספר לך עוד כמה דברים שקרו? פשוט כי... אם כבר אז כבר.
אני אמור להישאר שנה נוספת, ממש מעריכים אותי בגף. יש לי שתי חיילות מקסימות, אחת מהן את אפילו זוכרת! 
אני בתהליכים לחסוך כסף, ואני אפילו חוקר עם עצמי מתוך סקרנות את כל ענייני ה.. רגשות שלי לעומק בצורה מקצועית. 
שקד והדס כבר גדולות, הן כמעט בתיכון! והקולר שקנית למיני עדיין עליה. 
שקד סיפרה לי שהיא ראתה אותך לפני כמה זמן... ושאמרת לה שלום. תודה ליאן. תודה שאת לא מוותרת על האנושיות שלך.
ליאן, את זוכרת שראית אותי יוצא מהבסיס פעם? בסביבות פברואר? אפילו דיברנו מילה או שתיים.
באותו יום... שברתי את הרגל. כשהייתי באוטו הרגל שלי התפוצצה מכאבים, אבל זה הייתה הזדמנות פז לדבר איתך אפילו קצת, כי ידעתי שהיא.. לא מסתכלת במצלמות, והיא נמצאת מחוץ למשרד. הייתי חייב לנצל את זה.
ליאן, אני מצטער. באמת שאני מצטער.
מחודש יולי של שנה שעברה, אני מצטער. 
הסיכוי שתראי את זה שואף לאפס. אבל במידה וכן? את יודעת איך למצוא אותי. 
קצת עצוב שאני עדיין זוכר את המספר שלך? ושאני יודע שאף בחורה מעולם לא אהבה ומעולם לא תאהב אותי כמוך.
ולמה? כי היינו אנחנו.
ליאן, לפני שאסיים... אגיד לך תודה. ההערכה שלי אליך גם ככה הייתה גבוהה, אבל עכשיו היא גבוהה פי מאה. על עצם היותך... את . על זה שלמדתי על בשרי איזה אנשים רעים יש בעולם. ושאת היית הדוגמא הטובה לאנשים הטובים שקיימים.
אני מצטער ליאן, מצטער על הסבל שעברת בגללי גם אם הוא היה קצר- ומקווה שכך גם היה.
אני מקווה שמצאת אהבה, אני מקווה שטוב לך, אני מקווה שאת מאושרת!
סליחה, ליאן.
סליחה.
אלעד.
נכתב על ידי L - ad , 1/10/2015 21:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כנראה שאיבדתי את כשרון הכתיבה שלי, זה פשוט לא אותו הדבר.

איפה הפוסטים הארוכים ומלאי ההשראה?

איפה האהבה כלפי חוץ?

 

נכתב על ידי L - ad , 1/10/2015 21:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  L - ad

בן: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL - ad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L - ad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)