לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

In the Wind Of Change




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015


הדממה בבסיס בין שישי לשבת...

אף מטוס לא ממריא, אף נפש לא נמצאת כאן.

זה רק אני, המחשב והטלפונים שגם לא תמיד מצלצלים.

הכוח הזה של השקט הוא כוח עצום.

הדממה האין סופית הזו, במקום הבטוח והמבודד הזה.

הצליל היחיד שנשמע הוא טיפות הגשם, שיורדות וגורמות לי לרוגע ושלווה.

והשקט... הקול של הדממה.

שקט לפעמים יכול להיות דבר מפחיד. שקט יכול להיות מזעזע.

לפעמים יש מצבים שהדבר האחרון שאתה רוצה לשמוע זו שתיקה... ולפעמים- זה כל מה שאתה צריך לשמוע.

"השקט שלי" כמו שאני נוהג לקרוא לזה- הוא דבר משתנה.

לפעמים השקט שלי זה הבסיס, ולפעמים זה הבית. לפעמים השקט שלי זו היא ולפעמים זה אני.

לפעמים השקט שלי הוא רעש אחד גדול של מוזיקה מחרישת אוזניים- ולפעמים זה קול הגלים בים.

לפעמים השקט שלי זו העבודה, העומס, ההתעסקות. ולפעמים... זה השיעמום, והחוסר מעש.

לפעמים השקט שלי זה החיבוק החם. ולפעמים- זה העצבים והכעס שיוצאים על מי שמגיע לו.

ולפעמים? שקט זה רק שקט.

כי איך שלא נסתכל על זה, כל יום מתחיל בשקט ונגמר בשקט. וכל החיים האלה נגמרים בשקט אחד גדול.

כי כשהכל נגמר- העולם שותק. 

יותר נכון... העולם שלך שותק. והשאר ממשיך כרגיל.

ומה שחשוב בחיים שלנו זה העולם שלנו.

ובעולם שלי, יש לי את כל הזמן שאני יכול לקחת. יש לי בעולם הזה... אותה, ואותי, ואת השקט. ומוטיב חדש- "השקט שלנו".

זו השאיפה לפחות. 

נכתב על ידי L - ad , 6/11/2015 13:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  L - ad

בן: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL - ad אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L - ad ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)