לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wanna Be A SuperStar >:D



Avatarכינוי: 

בת: 26

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

בלוג חדש || כי אני חושבת שהגיע הזמן <:


העברתי הכול לטיוטות ~ ביייי ♥

בלוג חדש ♥

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=706981

 
נכתב על ידי , 31/7/2010 19:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קריניייקי הכותבת 3> ב-26/11/2010 12:54
 



חזרה מחו"ל *-*


 

אז ככה , חזרתי מחו"ל אתמול , הייתי אמור לחזור דיי בלילה אבל חזרתי באיזה שמונה בבוקר בגלל שהעבירו לנו את הטיסה בחמש שעות !  אבל זה היה עוד זמן אם ילדים ממש נחמדים וחמודים שהכרתי , ובסוף התבאסתי שהם לא גרים בחיפה , היו ראשון לציון , ערד , בת ים , באר שבע , מעלה האדומים , מעלות <: אבל עכשיו כשאני חזרתי לארץ חם לי כ"כ שמה היה נעים לא מלוכלך , הכי אהבתי את צרפת והולנד , בלגיה לא הייתה משו וואו . לדעתי

הנה כמה תמונות מהטיול <:
 
אני יעלה עוד ככי ממש אין לי כוח , ואני ממש נמאס לי שאני נדלקת על מישו שאני כאילו כמעט ולא מכירה ובסוף נפגעת ><
ביוש ^^
 

 

נכתב על ידי , 28/7/2010 09:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Annabee ב-8/8/2010 01:32
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuperGirl :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SuperGirl :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)