לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הַמְּשִׂימָה שֶׁאֲנִי מְנַסֶּה לְהַשִּׂיג הִיא, בְּאֶמְצָעוּת כֹּחַ הַמִּילָה הַכְּתוּבָה, לִגְרֹם לֵךְ לִשְׁמֹעַ, לִגְרֹם לֵךְ לְהַרְגִּישׁ -וְלִפְנֵי הַכֹּל לִגְרֹם לֵךְ לִרְאוֹת.

Avatarכינוי: 

בת: 28



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

שינויים קטנים בבלוג


 

התגעגעתי לישראבלוג.

התגעגעתי לקוראים, לתגובות, לקריאת בלוגים אחרים, לפידבקים, למחמאות, להערות הבונות אבל יותר מכל התגעגעתי לכתיבה.
אני מאכזבת את עצמי בכל פעם מחדש, מבטיחה לעצמי שהפעם לא אזנח את הבלוג ולא אפסיק לכתוב ולא עומדת בהבטחה. אני בחורה שמשתעממת בקלות ומחפשת שינויים ואתגרים, לכן קשה לי להיות עקבית במקום מסוים בלי לנסות לסטות לכיוון אחר.
והנה שוב חזרתי למקום הטבעי שלי- מקום שבו אני יכולה לכתוב. אפשר להוציא אותי מהכתיבה אבל אי אפשר להוציא את הכתיבה ממני, אני מניחה שזה דחף שנולדתי איתו.

 

לכבוד החזרה שלי לכאן החלטתי לעשות כמה שינויים בבלוג:
  • השם החדש של הבלוג הוא A L I N A. כן זה מקורי אני יודעת, תודה ששמתם לב
  • עיצוב חדש וחנני שמשקף את האישיות שלי בצורה מושלמת
  • מחקתי המון פוסטים שאני מרגישה שהיו מיותרים, אם אתם רואים הפרשי תאריך גדולים בין פוסט לפוסט זה רק בגלל הסינון הזה.

 

יש גם דברים שנשארו אותו דבר ולעולם ישארו:

  • הסגנון של הבלוג.
  • הקיטורים שלי.
  • החפירות שלי.
  • התובנות הפילוסופיות בשקל שלי.
  • סגנון הכתיבה שלי.
  • האהבה שלי לבלוג הזה (כולם להוציא אינסולין, מתוק פה מדי)

 

מי ייתן והפעם אוכל להיות עקבית ולהשאר כאן הרבה זמן כמו בתקופה שלפני ההזנחה הגדולה.
התגעגעתי,

A L I N A  

 

 


שמרו על קשר: 

  

Instagram-raialina

Email[email protected]

Facebook-http://www.facebook.com/#!/araichlin
Twitter-http://twitter.com/#!/AlinaRaichlin

We♥It-http://weheartit.com/araichlin
טבעת הבלוג


 

נכתב על ידי , 1/9/2012 00:15   בקטגוריות געגוע, השוואות, חסר משמעות, מודעות עצמית, סימן חיים, עדכון, עיצוב חדש, פוטושופ, ציניות, קצר, רגשות, תובנות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Guru ב-24/5/2018 01:09
 





31,141
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA L I N A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A L I N A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)