לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תלתן


every second chance begins with a first step

Avatarכינוי: 

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

תשובות לשאלון השבועי


מתי בפעם האחרונה יצאת לטיול באחד מהאתרים בארץ?
לטיול של ממש אני לא זוכרת.
בטח לפני כמה חודשים.
אבל חזרתי לפני יומיים מהגדנ"ע, שמבחינתי נחשב לטיול (במיוחד היום שדאות).

איפה התקיים הטיול וכמה זמן הוא ארך?
בג'וערה-רמות מנשה.
חמישה ימים.

האם ישנת פעם בחוץ (באוהל או בשק שינה מתחת לשמיים)?
הרבה פעמים.
בתור חניכה/מדריכה בצופים כל טיול (ויש לפחות 4 בשנה) ישנים בשק שינה בטבע.

האם יצאת פעם לסיבוב בשטח הקרוב לבית, בחיפוש אחר קצת טבע?
לא בשנים האחרונות, אבל שהייתי קטנה כן.

לאן היית מעדיפה לצאת לטיול, במדבר יהודה או בגולן?
בגולן, בחורף.
המקום שאני הכי אוהבת בארץ זה את הצפון בחורף.

האם קרה פעם, שעלית על הר ממש גבוה? האם הרגשת שאת "על גג העולם"?
היו טיולים שעליתי על הרים, אבל יותר חששתי ליפול מאשר להרגיש "על גג העולם".
מה לעשות, יש לי פחד גבהים נוראי.

מה את מעדיפה, לטייל עם חברים או לבדך?
חברים.


האם בישלת פעם אוכל בשטח? מה הכנת? היה טעים?
כמעט כל טיול של הצופים אנחנו מכינים את האוכל לבד.
לרוב הוא ניתן לאכילה (ולפעמים אפילו על גבול הטעים), אבל יש פעמים שעדיף בכלל לא לאכול.

האם קרה שנשארת ערה עד הבוקר, רק כדי לראות את הזריחה?
אולי לא בכוונה...
בטיולים אני מעדיפה לישון כדי שיהיה לי כוח בהמשך, אבל בטיולים לרוב לא ישנים בלילה...

 

עריכה:

עוד כמה זמן פוסט על הגדנ"ע.

נכתב על ידי , 26/1/2008 10:37   בקטגוריות שאלונים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



18-19/1/08 סמינר צמי"ד


הסמינר היה מטעם הצופים, לכל מדריכי צמי"ד (צרכים מיוחדים) מכל הארץ.

הסמינר היה בכפר הנוער בן-שמן. היה מוזר לחזור לשם אחרי שנתיים (שם היה הקורס הדרכה בסוף ט').

תכל'ס, היה די מבאס אז אני לא אספר יותר מדי.

רק שבערב שישי לקחו אותנו למודיעין, וראינו שם הצגה ממש יפה שכל השחקנים היו בעלי צרכים מיוחדים, והיא נקראת "כפית הזהב".

אז פשוט נעבור לתמונות:

 


 






נ.ב:

למי שלא יודע, שברתי את היד בשבת שעברה, אז אפשר לראות את הגבס בתמונה הראשונה.

ואני יוצאת היום לגדנ"ע ואחזור בחמישי:)

נכתב על ידי , 20/1/2008 08:20   בקטגוריות צופים, פוסט תמונות  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -Lupeta- ב-25/1/2008 21:47
 



11-12/1/08- סמינר מיונים למשלחת לארה"ב


המשלחת לארה"ב היא מטעם הצופים בסוף השנה, ובסופ"ש האחרון התקיימו המיונים האחרונים.

 

יום שישי (11/1): יצאתי מביה"ס בשעה 11, וב-12 כבר הייתי בשבט, אחת מנקודות האיסוף בת"א.

ההסעה הגיעה, והיה נחמד מאוד באוטובוס. הגענו להרצליה ואספנו משם הנהגה כלשהי.

נסענו לגבעת חביבה, ובדרך היו צחוקים.

הגענו למקום, ועמדנו בתור למסירת הטפסים (אישורים וכו').

חילקו אותנו לאחוות (הייתי ב-13 יחד עם נדב מצבר שהוא גם מת"א).

הלכנו לאולם הגדול, הקריאו מי בכל אחווה. "אחווה 13 היא אחווה מיוחדת- יש בה גם כמה דתיות".

הלכנו לחדר איפה שנעבור את הפעולות והמיונים בסופ"ש הקרוב.

התחלנו בשני משחקי הכרות. העברתי את המשחק "ביליביליבופבופ".

עברנו כל מיני פעילויות שאני ממש לא זוכרת על מה הן היו ומה הסדר שלהן.

קראו לנו להיבחן לקראון. העמידו את כל האחווה (חוץ מהדתיות שהיו בתפילה) על הבמה, ושרנו פזמון של שיר.

אח"כ אמרו לכל אחד לשיר לבד (לא הלך לי משהו) ואז ריקוד בנים, ריקוד בנות (שבזה הלך לי דווקא בסדר).

עוד פעילויות. הגיעו שני נערי בני 18: אמריקאי מ"יהודה הצעיר", ומשלחטיסט מלפני שנתיים. הם העבירו לנו סיטואציות באנגלית.

עוד פעילויות, ארוחת ערב, עוד פעילויות, ושיחררו אותנו עם מטלת כתיבה על נושא אקטואלי.

הלכנו לחדר, התקלחנו וישבנו בחדר. דברנו, צחקנו, עזרנו אחד לשני עם המטלות, וזללנו עוגיות.

בערך בשתיים הלכנו לישון. היה ק-פ-ו-א בלילה, וישנתי עם כ"כ הרבה שכבות...

יום שבת (12/1): התעוררתי ב-6 ורבע והערתי את כל האחווה.

התארגנו, והלכנו לאכול ארוחת בוקר.

אחרי הארוחה הלכנו לאיפה ש"המדריכים" שלנו היו.

עוד פעילויות, דיונים, פעילויות ודיונים.

ככה בעיקרון עבר כל היום, ובאמצע הלכנו לאכול צהריים.

לקראת סוף הסמינר, בפעולת הסיום שיחקנו חתול ועכבר, והתנדבתי להיות העכבר.

איציק שהיה החתול קפץ עליי (כדי לתפוס אותי), ונפלתי ממש חזק על יד שמאל.

ניסיתי לא לבכות, אבל היה קצת קשה שכולם עמדו סביבי ושאלו "אני את בסדר? את לא בוכה, נכון?"

אז בכיתי קצת אבל גם צחקתי. נעם המדריכה לקחה אותי לחובש, וחזרנו לפעולת הסיום.

כתבנו מי לדעתנו מתאים להיות במשלחת ומי לא, ועם מי היינו רוצים להיות או לא להיות.

נגמר.

הלכנו לחדרים לקחת את התיקים, שיחה באולם הגדול, וחלוקת סנדביצ'ים במדשאות.

כל הנהגת ת"א (חח כולה היינו 13) שמה את התיקים ביחד, ואז כל אחווה עשתה לעצמה מורל והצטלמה.

הצטלמתי עם כמה בנות מהאחווה, ואורי (רכז מהנהגת ת"א) הגיע.

הוא לקח אותנו לחדר, הביא לנו עוגה ובקבוקי שתייה, והעביר לנו שיחה קצרה, והלכנו לחנייה לחכות לאוטובוס.

בזמן שחיכינו עמדנו כל ההנהגה ושרנו שיר חדש שלמדנו (תפילה כלשהי על המנגינה twist&shout של הביטלס).

באוטובוס היה ממש כיף. כל הדרך עשינו מורלים ושרנו שירים, ודיברנו.

בבית התברר לי שלמרות שצילמתי 20 תמונות, הן פשוט לא הופיעו במצלמה...

 

אחווה 13:

מדריכים- יאירף נועם, רפי חדד

חברי האחווה-

עידו,נדב,איציק,אנני,סופה,טל,מעין,רות,תהילה,נופר,מאיה,שיר,קרן,צליל,גילי.

היה לי כ"כ כיף איתם!

 

אני וקרן:)

 

ביום שלישי הודיעו לי שלא התקבלתי.

קצת התבאסתי, אבל אני חושבת על הצד החיובי (לא מפסידה בגרויות בעיקר..).

מה שכן, לא הייתי מוותרת על החוויה של הסמינר.


נכתב על ידי , 16/1/2008 17:34   בקטגוריות כיף, צופים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -Lupeta- ב-26/1/2008 09:05
 





32,733
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Lupeta- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Lupeta- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)