לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

יש איזשהו קסם


יצאתי מהמבוך, מצאתי את עצמי, התחלתי ללמוד מחדש (בכל המשמעויות), ולהבין מה קורה מסביב. מקועקעת בשלושה קעקועים.בעיקר רוצה לחזור לכתוב. וגם לעשות ספורט.
Avatarכינוי:  supersonic

בת: 42

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

שפיות זמנית


יצאתי שוב לעולם הדייטינג. אני לא מתלהבת מזה, ובלשון המעטה.

החבר לשעבר כל הזמן מתפלסף על הפרידה ממני, עד כמה הוא כביכול שמח שהוא "פרוד טרי", ומעלעול בכתבותיו היכן שהוא כותבן, אני תוהה האם בכלל להאמין לזה.

אני מודה שלא ציפיתי להיות לבד בגיל 29, ולחזור להורים, ולחזור אחורה. גם המשבר שעברתי היה מאוד גדול. הזכיר בדה ז'ה וו את זה הקודם, בפרידה מהחבר הראשון. אני לעתים מתביישת בעצמי כשאני יודעת שאני מגיבה ככה. לא יודעת.

וכל החברות שלי "מסודרות" לפי ההגדרה היבשה. רק אני בחוץ.

כבר תהיתי ביני לבין עצמי האם מגיעה לי אהבה. אני לא קלה, אני לא תמיד נחמדה, ובטח שלא מושלמת.

 

היום פיניתי את הדירה שלי שם, היכן שגרתי איתו בחודשיים האחרונים, לפני שהכול קרה בכלל. לא היו לי רגשות בפינוי. פשוט לקחתי את החפצים שהכי רציתי. והלכתי משם. בלי רגש. בלי געגוע.

 

באמת בלי געגוע.

נכתב על ידי supersonic , 12/2/2011 19:13  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב לבד.


הוא ברח.

כמו כולם.

 

נכתב על ידי supersonic , 4/2/2011 22:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





48,062
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsupersonic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על supersonic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)