לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המירוץ לשלמות!!


כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

מתחילה את התפריט שלי ורק שלי ב23.3 ישר כשאני קמה:]בהצלחה.


..
נכתב על ידי , 22/3/2010 22:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא להישקל עד ה-7.4 ואזז לראות את ההפתעה,את החלום של חיי שירתדי במשקקל ואני שוקלת 48קילווווווו דמאאט!


=]

דאאאאאאאאאמ איייזז א סקססי ביצ'!!

יאאאא דיס איזזזזזז מי!!

נכתב על ידי , 22/3/2010 19:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני פותחת דף חדש,והפעם הוא יהיה -לבן!!!


אז ככה,מעכשיו ועד ה-7.4 כולל,

רק את זה מותר לי לאכול ולשתות רק את חמשת אלה:

נסקפה,תה,מסטיקים,מים,מרק 10,ומעדן דיאט 0% שומן של תענוג בטעם שוקולד.אני נעולה על עצמי והכי שלמה שיש עם זה@ול-א רוצה דברים אחרים בככלל!! כי רק זה יעשה לי טוב!!!

 

 

וככה כל יום:

  1. בבוקר-נסקפה ומעדן דיאט 0% שומן של תענוג בטעם שוקולד+כוס קולה זירו+מסטיק אחד.
  2. בצהריים-נסקפה ומעדן דיאט 0% שומן של תענוג בטעם שוקולד+כוס קולה זירו+מסטיק אחד.
  3. בערב-נסקפה ומעדן דיאט 0% שומן של תענוג בטעם שוקולד+כוס קולה זירו+מסטיק אחד.

 

ד.א

עד ה -7.4 אני צריכה לשקול 48 קילו.

המטרות=להקטין את הקיבה,להרזות,לשטח את הבטן,להעיף ממני את כל השומן,ולהיות כוסית!

וללכת עם בגד ים ביקיני בלי כלום ולהרגיש איתו בנוח!!!!

נכתב על ידי , 22/3/2010 19:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtititi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tititi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)