לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

הפיינל פור בתל אביב


 

למי שלא בקיא, הפיינל פור של היורוליג בכדורסל, היה בסכנת העתקה מתל אביב. לאחר 10 שנים (אם אני לא טועה), הפיינל פור בכדורסל ייערך בת"א, וכנראה שמכבי ת"א תשחק בו הפעם (בפעם הקודמת שהפיינל פור היה בישראל היא שיחקה בגביע קוראץ', לאחר שהפסידה את אליפות המדינה בכדורסל להפועל גליל עליון בפעם הראשונה מזה 23 שנה).

עד אתמול, לא היה ברור איפה יתקיים הפיינל פור, וזאת למרות שהיה חוזה חתום עם הנהלת מכבי ת"א שהמשחקים יתקיימו בתל אביב.

 

אני כבר הרבה זמן לא מעודכן במה שקורה במכבי. השנה, ראיתי רק משחק אחד או שניים ואם תשאלו אותי מה הסגל הנוכחי שלה, סביר להניח שאגמגם לפני שאוכל לנקוב בסגל המלא.

אבל אתמול חזרתי להיות אוהד. נכנסתי לאתר "צהבת" וחתמתי על העצומה שמחתה על הרעיון שהמשחקים לא יתקיימו בת"א השנה.

הייתי בדעה נחרצת, שאם מעבירים את המשחקים, אסור לאוהדים לנסוע ולעודד את מכבי בחו"ל. שהיציעים יישארו ריקים והנהלת היורוליג תבין איזו טעות הם עשו. התחבטתי בשאלה, האם קבוצת מכבי ת"א צריכה להחרים את האירוע אף היא, אבל לא החלטתי חד משמעית.

 

עכשיו זה נגמר. שמעון מזרחי עשה זאת שוב, ושיכנע את חברי ההנהלה שאין מקום טוב יותר מת"א כדי לקיים את המשחקים. הוא הביא עימו סרטים שבהם הופיעו תיירים שאמרו "איזה כיף לנו בת"א" ואפילו סרטון עם "המורדים" (הלו! שמעון! אלה לא ילדים בני 14 , זו הנהלת היורוליג!) שגם הם המליצו על ישראל.

 

לכל מי שתהה למה אנחנו צריכים את "המורדים" בישראל, הנה התשובה. כדי שיוכלו לספר איזה מקום נהדר זה. בסוף הם עוד יקבלו את פרס ישראל על תרומה לקידום ענף הספורט בישראל.

 

אז הפיינל פור בישראל. אני לא אלך לראות את המשחקים בהיכל "נוקיה" (יד אליהו). 1600 ש"ח עבור שלושה משחקי כדורסל זה  יותר מדי עבורי. אבל אם לכם יש כסף מיותר, אתם מוזמנים ללכת (ותקנו לי פרו באותה הזדמנות), וגם זה בתנאי שאתם כבר מנויים על משחקי מכבי ת"א (מי שלא מנוי יוכל לקנות כרטיס מספסרים מחוץ לאולם ואני בטוח שהמחירים יאמירו עד ל-2000 ש"ח ואולי אף יותר).

אני אראה את המשחקים בטלוויזיה, וגם זה לא בטוח כי בכל זאת לא עקבתי אחרי המשחקים שלהם העונה ואם הם לא עניינו אותי מספיק אז, למה שהמצב ישתנה בחודש הקרוב?

יאללה מכבי!

 



נכתב על ידי , 31/3/2004 12:05  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Siegfried ב-4/4/2004 00:25



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)