לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

לרוץ מהר לפני שיגמר


"עמלק מזכיר לי אקטימל", שח לי אהרן (בן 6 וחצי) בדרך לבית הכנסת.

 ואללה. גם לי.

 


 

"אני רוצה להיות הדונדבן שבקצפת" אמר אלעד (בן 4 וחצי) השבוע. מתאים לו, הוא כזה מתוק!


 

כל השבוע אריאל (בן 3) התלונן באוזניי שעידן, חברו מהגן, הרביץ לו. כשסיפרתי על כך לגננת שלו, היא אמרה שהם דווקא חברים טובים, אבל שהיא תשים לב.

אתמול ראיתי את אבא של עידן בבית הכנסת והחלטתי לומר לו משהו על זה. "אתה יודע", אמרתי לו, "כל השבוע אריאל מתלונן שעידן מרביץ לו".

"כן" אמר אבא של עידן, "גם עידן חזר עם סימני נשיכות ומכות מאריאל..." אמר ולא נשאר חייב.

"אבל הם חברים טובים". "אריאל יודע לשמור על עצמו" אמר לי אבא של עידן ואני הבלעתי חיוך. אריאל באמת נושך חזק...


 

אמתי (בן שנה וקצת) אוהב לרוץ מהר. ברגע שהדלת קצת פתוחה, הוא מנצל את ההזדמנות לרוץ החוצה, כמה שיותר רחוק.

היום, למשל, הוא נעלם לאשתי ליד בית הכנסת. לאחר חיפוש ממושך היא מצאה אותו בגן שעשועים סמוך מסתובב שמח וטוב לב.

הוא מאוד אוהב בעלי חיים ולכולם הוא עושה "הב הב" (גם אם הם לא כלבים). היום הוא ראה כלב, טיפס עליו ושרט אותו מבלי לחשוש בכלל שאולי הכלב ישרוט אותו חזרה.

נכתב על ידי , 15/3/2008 22:20  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מר-מי ב-24/4/2008 23:24



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)