לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך עושה ביזון?


"עשר שניות - וללכת."

Avatarכינוי: 

בת: 11





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2013


תהיה איתי/דוד גרוסמן

 

תהיה אתי בבדידותִי, 

בְּהמונַי.

תאהב אותי בשתיקתי,

בְּסכינַי.

תבטיח לי שתעמוד בי

תבטיח לי שלא תבגוד בי - 

עם אף אחת

מחולשותַיי.

 

אל תתפתה למורדים בי 

מתוך תוכי.

אל תצטרף לבועטים בי

בכל כוחי.

תהיה לצדי,

כשאני נגדי.

אל תפקיר,

אל תסגיר,

אל תרשה לי

לשמוח

לאֵידִי.

 

שומר נפשי

בייאושי,

שומר ראשי

בְּהתנקשִי.

הכי חשוב

וחיוני,

הכי מַרְפֵּא

לעלבוני,

תאהב אותי

בכל זאת

לַמְרוֹתִּי.

נכתב על ידי , 23/9/2013 01:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



reunion


אני לא ביליתי פה המון המון זמן.

מידי פעם אני נכנסת רק על מנת להעלות זכרונות מגיל ארבע עשרה הנשכח אי שם מאחור.

אבל הפעם יש לי גם משהו שאני חייבת לזרוק פה, אחרת אני אתפוצץ.
האמת התגעגעתי



הירח מסתכל בי היום

בוחן

מחפש

ואין מילים בפי להסביר לו

להתנצל להצדיק

להוכיח

וכמו מול החיוך העייף שלך, האכזרי

חומת אויר ענקית נבנית בי

שוברת את גליי


 

גלי געגוע אליך

פשוט וריק וכואב

וכחול

על הדף הלבן


ועד שיעלם הירח

החומה עומדת


נכתב על ידי , 20/9/2013 22:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגרויסע מציאע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גרויסע מציאע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)