לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My deepest thoughts



Avatarכינוי:  -just me-

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אם אין אני לי מי לי? קיצר, צעצועי סקס..


המעבר לחור הדרומי הזה עושה את שלו..

מהמרכז הנעים והנוח, המלא יזיזים טובים ומקצועיים.. הגעתי לפה, הדרום, בעקבות רדיפה עיקשת אחר פיתוח אישי..

שעות של לימודים, מוקפת בגברים שעל רובם לא בזבזתי שניה אחת של עניין מיני, גרמו לי להבין שהדבר היחיד שיש לסמוך עליו הם החברים הדוממים שלי..

 

מי שלא הכיר (סביר להניח שכולכם) החברים האלה הם הפלאג השחור שלי והרוקט פוקט, שלא מאכזב אף פעם..

 

מידי פעם, לאחרונה בערך פעמיים ביום, אני מוצאת את עצמי עירומה, בחדר לבד מאוננת בטירוף על סרטוני סקס מעניינים למדי...

לפעמים, הפלאג עמוק בתחת שלי ואני מזיינת את עצמי תוך כדי שהרוקט פוקט מוביל אותי לגמירה המיוחלת..

לפעמים, הפלאג בכוס שלי, מחזיר את התחושה של זין בכוס.. גורם לי לעונג תוך האנחות הסקסיות באוזניות שלי, שמעלות אותי לשיא שלי..

והסרטונים משתנים בהתאם .. משלישיה של 2 גברים ואישה שרמוטה ל-2 נשים סקסיות וגבר בר מזל..

מלסביות מדהימות לזוג שמזדיין ללא הפסקה..

 

לא אשקר, אני מתגעגעת בטירוף לסקס אמיתי, חם וממשי.. במיוחד איתך, איתמר ;)

אבל בינתיים.. זה מה יש, פורנו איכותי וצעצועים נאמנים..

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

סליחה על הפוסט הקצר, אני מסטולה, חרמנית ותקועה בדרום... עפתי לעשות ביד :)

 

 

נכתב על ידי -just me- , 31/7/2013 02:18   בקטגוריות חרמנות, סקס, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאונן מולך


אחרי חודשים של ניתוק באתי אלייך,

אל הריח המוכר, אל הגוף המוכר, אל המגע..

 

אבל הפעם לא באתי לבד.

הבאתי אל הצעצוע הקטן שלי, זה שקנית לי מתנה לפני כל כך הרבה זמן.

 

אני מנשקת אותך ברגע שאנחנו נכנסים לבית, להוטה אלייך.

אתה מוביל אותי למיטה ועד שאנחנו מגיעים שנינו נותרים רק עם תחתונים..

"אני רוצה להראות לך משהו", אני לוחשת.

מוציאה את הצעצוע מהתיק ורואה את הזיק השובבי בעיניים הכחולות שלך.

אני נשכבת על המיטה מולך ומתחילה לגעת בעצמי..

מעבירה את האצבעות על השפתיים שלי, מלטפת את הצוואר.. כשאני מתחילה לעסות את השדיים שלי, הנשימה שלי נעשית שטחית יותר, העיניים שלך עוקבות ובולעות כל תנועה שלי..

שולחת יד אחת להמשיך מטה, אל הבטן.. ירכיים.. משתדלת לא להכנע לדחף לגעת בכוס שלי.

 

עכשיו שתי הידיים מלטפות את פנים הירכיים שלי, נהנית-סובלת מהציפייה לבאות..

מרגישה את הרטיבות בין הרגליים. מורידה לאט את התחתון הקטן.

נכנעת ומעבירה יד על הכוס שלי, מעסה את הדגדגן בעדינות..

ביד השניה מוצאת את הצעצוע ומפעילה אותו, קול הרטט שלו מעלה את רמת החרמנות שלי..

אתה מעביר את היד על התחתון שלך, משפשף אותו מבעד לבד.

"תוציא אותו, אני חייבת לראות".. לא מהסס ותוך שניה התחתון נזרק על הרצפה והזין המדהים שלך עומד חזק מולי..

 

המשחק מתחיל, הצעצוע על הדגדגן שלי, רוטט.. גורם לי להתפתל ולגנוח..

והעובדה שאתה עושה ביד ולא גורע את המבט שלך ממני לשניה רק מגבירה את הטירוף שלי.

אני מרגישה את הלחץ מתחיל להצטבר שם, את הצורך לפרוק, לגמור, אבל אני רוצה עוד קצת..

מנסה למשוך את העונג הזה, לסחוט מהרגע הזה כמה שיותר..

וכשזה מגיע.. הגוף שלי רוטט מולו, כל השרירים שלי מפמפמים בתוכי, אני עוצמת עיניים ונותנת לזה לסחוף אותי, לשטוף כל מודעות לעולם באותו הרגע.. זו הגמירה הכי חזקה שאי פעם הייתה לי.

 

לאט לאט הגוף שלי נרגע, הפמפומים נחלשים. השפתיים שלך מנשקות אותי, הידיים שלך מרגיעות אותי..

אני מסתובבת לדוגי ואתה מבין את הרמז.. אני רוצה זיון חזק ועמוק.

אתה בתוכי בדחיפה אחת.. תופס אותי במותניים ונותן לי בדיוק את מה שאני רוצה..

"תכאיב לי!", ואתה בתגובה מושך לי בשיער ומפליק לי כל כך חזק בתחת, גורם לי לצעוק ולבקש עוד..

"את אוהבת לחרמן אותי, אה? אוהבת שאני דופק אותך ככה.."..

המילים שלו מטריפות אותי יותר.

"התגעגעתי לזיון איתך".

נכתב על ידי -just me- , 1/4/2013 10:55   בקטגוריות חרמנות, סקס, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יזיק קצת זין להעלאת מצב הרוח :]


אחרי תקופה אחרונה ששנינו בנקודות שונות בחיים, צוחקים על העבר שחלקנו יחד לפעמים, בלילות, מצאנו עצמנו באותו המקום.

מתוך הקרבה וגעגוע קל, היד שלך מלטפת אותי כשאני ישנה על-ידך, השפתיים שלך מתקרבות אליי לאט, בוחנות אותי.

ואני, עדיין עם עיניים עצומות, עוקבת בשקיקה אחר כל תנועה, נשימה, פעימה.

אני לא יודעת אם זה נכון או כדאי. אבל אני יודעת שאני רוצה את זה. איתך. 

אני רוצה שתראה לי שלמרות הכל, אתה רוצה אותי באותה המידה.

לא עוזרת לך. נשארת במקום. הפעם תוכיח לי שזה מיוזמתך.

אתה נשבר. השפתיים שלך עוברות ברפרוף על שלי, מכינות אותי לכך שהמגע הבא לא יהיה רך.

הנשיקה הבאה פראית, סוחפת אותי אלייך, להיצמד אלייך. אני רוצה להרגיש הכל.

הידיים שלך מעיפות את חולצה שלי ומעלות אותי עלייך.

תמיד זכרתי שזו התנוחה האהובה עלייך.

מהר מאוד שאר הבגדים נעלמים, כשרק התחתונים נותרים עלינו.

אני בטוחה שבאותו הרגע שנינו חשבנו על אם צריך לעצור עכשיו ואם בכלל אפשר.

התהפכנו שוב ובכך הוכרעה ההחלטה, אי אפשר להפסיק, אנחנו רוצים את זה עכשיו.

התחתונים מוצאים דרכם למטה.. והזין המדהים שלך מתגלה במלוא יופיו.

אתה מחזיק את הידיים שלי למעלה ומביט בי תוך כדי החדירה, רואה את העיניים שלי נעצמות מעונג.

התחושה הזו, של החדירה הראשונה, תמיד גורמת לנשמתי להעצר לרגע. השלמות הזו.

ואז מתחילה ההנאה האמיתית, אני אוהבת שאתה עושה בי כרצונך.

אתה נכנס ויוצא ממני במהירות, גורם לי לרצות לצרוח את השם שלך, להצמיד אותך אליי.

אני רוצה להיות בשליטה, רומזת לך להתהפך כך שאהיה מעלייך.

הרגשתי כאילו בחיים לא זזתי כך על מישהו, כל כך מהר, כל כך חזק. רק רוצה ודורשת עוד.

אני אוהבת לראות אותך מניח את הידיים מאחורי הראש, צופה בי עושה את העבודה ואת הציצים מקפצים מעלייך.

לשניה, היד שלך תופסת את הראש שלי ומצמידה אותי אלייך, היד האחרת תופסת לי את התחת ואתה מזיין אותי ככה כל כך חזק עד שנפלטת לי צעקה.

אתה עושה לי כל כך טוב, אני רוצה להשאר ככה לנצח.

אני רוצה לטעום אותך, לעשות לך טוב קצת אחרת.

התגובה שלך על היד שלי עליו, מזכירה לי כמה השפעה יש לי עלייך.

עם עיניים עצומות, כשהראש שלך נע מצד לצד והגוף שלך נרעד מעט.

כשהפה שלי מגיע עליו, אתה מסתכל עם חצי חיוך.

אתה מלמל לי כמה אני עושה לך טוב, היד שלך מחזיקה את הראש שלי ומכניסה לי עוד ממך עד שהכל בפנים.

הטעם שלי על הזין שלך מחרמן אותי יותר, גורם לי להתגעגע אליו בתוכי.

אני עולה עלייך שוב, אתה מניח את האצבע שלך על הדגדגן שלי, עושה לי ביד תוך כדי שאני רוכבת עלייך.

נשכתי את השפה התחתונה כל כך חזק עד שפחדתי שתיפצע. גלי העונג שעוברים בגופי מעבירים בי צמרמורת.

הזזת אותי והתמקמת מאחוריי, לתנוחה הכי אהובה עליי. הדוגי.

תופס את המותניים שלי וקורע אותי. 

ברגע הכי לי צפוי היד שלך נוחתת על התחת שלי חזק. מחרמנת אותי פי מיליון.

ואז הרגשתי את גל החום ממלא אותי, הפמפומים החזקים של הזין שלך.

גמרת בתוכי. כמו שאני אוהבת.


נרדמנו מיד אחרי. 

התעוררתי לאחר שעה, מהיד שלך בתוכי.

הבנתי שהנה עוד סיבוב :]

נכתב על ידי -just me- , 26/4/2012 21:28   בקטגוריות חרמנות, ידידות, סקס, מציצה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-just me- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -just me- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)