לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Feel free like a child



Avatarכינוי: 

גיל: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

הבלוג לא זמין כרגע ... O.0


תראו, בזמן האחרון אין לי כ"כ על מה לעדכן ..

ואני מתכוונת לפרוש מישרא ביכלל

למי שלא יודע ? אז כן יש לי עוד בלוג ... 'עיצובים'

אני לא אומרת שאני מתנתקת מישרא לגמרי

יכל להיות שאני אקפוץ מידי פעם לראות תגובות

או להגיב לכם פה ושם

אבל בינתיים אני לא חושבת שאני ימשיך לעדכן פה

וכמו שכתבתי בבלוג העיצובים שלי לכל המעונינים ?!

 תוכלו לימצוא אותי ב- FXP עם הכינוי iTweety

אוהבת המונים טוויטי ♥

נ.ב.

אני יודעת שהתלהבתי עם הסמיילים

פשוט עד שהעלאתי 67 אייקונים שבקושי השתמשתי בהם

לא חבל עליהם ?! עצוב

 

נכתב על ידי , 19/9/2010 01:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטוויטי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טוויטי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)