לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בחדר האינטימי שלי .....



Avatarכינוי:  פיטר גריפין

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

קווים לדמותו של החייל הישראלי / יאיר לפיד.


מוציא לשוןאולי כבר קראתם את זה .. קטע קריאה מאוד יפה שקראתי היה בא לי לשתף ככה גם לקראת יום הזיכרון

 

אין דבר כזה חייל ישראלי,
יש אבא שקם להסיע את הילדים,
ורק אחר כך עלה על מדים.
יש ילד בן 19 מ"גולני" שג

מר ראשון מסע כומתה,
אבל לא יודע איך להגיד "אני אוהב אותה" לילדה מהכיתה.
יש את הקצין שכולם אוכלים ממנו קש,
אבל בלילות הוא כותב שיר נרגש למשקית ת"ש באור הנחלש של הנגמ"ש.

לחייל הישראלי יש דאגות שאין לאף חייל אחר.
רק הוא יודע שבכל פעם שהוא ייצא לקרב,
בשבעים מדינות מישהו יחליט שהוא נעלב.
חמש פעמים ביום אמא שלו מופיעה על הצג של הסלולרי עם פרשנות על המצב,
ואבא שלו צועק מאחורה שפעם היה יותר קשה ושתרד מהקו.
הוא בצבא היחיד בעולם שבו קמים מוקדם כדי לומר "סליחות",
ומאז שהמפקד שלו חזר מהודו יש להם בסיס סגור עם צ'אקרות פתוחות.

זה אפילו לא חשוב באיזו יחידה הוא משרת,
כי תמיד יהיה תימני אחד שקטעים איתו שאתה נופל,
קיבוצניק שמנגן בגיטרה את מאיר אריאל,
מרוקאי שהביא חבילות מהבית וכל הזמן אוכל.
תמיד תהיה המד"סית עם משקפי הדיסטנס שקורעת אותם שחבל על הזמן,
את ההוא שהפסיק לעשן אבל משנורר לכולם,
ואת סרגיי עם הגופייה, שאחרי חמש דקות בשמש נראה כמו פסי חניה אדום-לבן.
ורק בצבא הזה אם יש לך יומולדת בגיא ההריגה,
עדיין תקבל עוגה מהפלוגה.

רק חייל ישראלי תמיד שואל איך המלחמה הולכת,
ותמיד יהיה מי שיזכיר לו את האמת החותכת,
שאין לנו לאן ללכת.
כבר שישים שנה הוא מנסה להחליט מה יותר נורא:
לפספס את אלה שמגיע להם למות,
או חלילה לפגוע במישהו בטעות.
והוא כל כך עסוק בברירה בין טוב לרע,
שלפעמים צריך להזכיר לו להפסיק להיות מודאג,
כי כשהתותחים יורים מוסר הוא בקושי דג.


אין דבר כזה חייל ישראלי.
יש בנאדם שהתגייס כי הוא יודע שצריך,
כולנו באותה הסירה, או שנטבע או שנמשיך.
הרי היו לו דברים הרבה יותר טובים לעשות,
מאשר לעמוד בחום הזה ולחכות להסעות.
לוקח "מאה שנות בדידות" למגדל השמירה,
עין אחת מחפשת מחבלים, עין שנייה גונבת שורה.
הוא לא רוצה לצאת גיבור, הוא מעדיף לצאת שבת,

השבועות שלו עוברים מהר והימים לאט.

 
                                                                                       

נכתב על ידי פיטר גריפין , 17/4/2010 08:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חי לי את חיי ! תקציר : " הליל סדר היה אחלה היה אוכל ממש טוב . רק חבל שאחר כך ה


טוב אז עבר טיפה זמן מאז שנכנסתי פעם אחרונה , לפעמים אני נכנס לאתר דרך הטלפון כי ממש משעמם .דרך אגב , גם עכשיו אני כותב דרך הפאלפון . לפני שבועיים כשחזרתי לצבא הייתי גמור באמת קיבלתי מן התקף באסה ) שביזות בשפה הצהלית ( כמו שכבר הרבה זמן לא קיבלתי , אבל נראה לי שזה רק עזר , כאילו יום אחרי התחלתי לחשוב למה ואיך ואיך אני משפר את זה ? ! פשוט החלטתי להיות יותר רגוע . החבר'ה האלה עם הרסטות והשרוולים אני כל כך מקנא בהם , אני מצפה מעצמי מדי וכל הזמן יש לי משהו להשיג מטרה כזאת או אחרת , אני זוכר לילות שלא נרדמתי כי חשבתי כל הלילה איך להשיג כסף לקנות בית בלי הלוואה . איך אני משיג חברה ? ולמה זה לא קורה ? ומתי אני חוזר פעם הבאה הביתה ? לעבוד או לא כי המפקד אמר שיהיה ככה וככה אז אני באמת רוצה לנצל כל רגע אבל מוצא את עצמי שוב בסיטי הול ושוב מעשן נרגילה בחוף חח למרות שזה אש ואני תמיד גורר לשם את כולם . אז די מספיק לדרוש ומספיק לתכנן פשוט לחיות את חיי ברוגע ושלווה . אז באתי ל 3 שבועות שהיו אמורים להיות קשים בצורה מטורפת אבל כבר עברו שבועיים וואלה עד עכשיו לא עשיתי פשוט כלוםםם חחח ואני אוהב את זה ! בימים הראשונים הייתי תורן . כן גם לוחם שהוא כמעט שנתיים בצבא עושה תורנות מטבח ! מה לעשות מישהו צריך לדאוג לסלטים לא ? האמת שהיה אחלה , אני הייתי עסוק בסלטים והעגבניות ניסו לברוח לי מהיידים כמה שיותר . הליל סדר היה אחלה היה אוכל ממש טוב . רק חבל שאחר כך היינו צריכים לנקות הכל . ככה זה שאין נשים ! שעה אחר כך הודיעו לי שאני ועוד חבר טוב הולכים לעשות שמירות באיזה קיבוץ קרוב פה , אני פה עד עכשיו , וכל יום אנחנו קמים ומתפללים שהיום שנשאר פה וגם היום לא יחליפו אותנו . זה כזה כיף שאין לך אף אחד על הראש , אז בנתיים אנחנו רצים , מתאמנים רואים את מסי מבקיע רבעיה ומתלהבים כמו ילדים בני 4 . דרך אגב היום סופר קלאסיקו , יהיה אדיר ! התקשרתי לנוי פעם אחת היא אמרה שהיא תחזור ושוב לא חזרה בערך גם עם מור זה היה ככה , אז כחלק מהקטע החדש של " לא אכפתי לי באמת " פשוט החלטתי שהמטרה הזאת יורדת ,מחקתי את המספר ושלום על ישראל . אז בנתיים הכל בסדר המצב רוח לא רע ואני פשוט חי לי את חיי . פעם ראשונה שאני מספר על עצמי בכזה פרטנות . אשמח לתגובות וגם לשמוע עליכם גם
נכתב על ידי פיטר גריפין , 10/4/2010 15:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





620

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיטר גריפין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיטר גריפין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)