לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

אויש


נשקלתי לפני כמה דקות. 52. זה טוב, אני חושבת. אני פשוט מרגישה שמנה. אמא שלי שמה לב לכל דבר שאני אוכלת. ומכריחה אותי לאכול.

 

קשה לי. אני חייבת להתגבר על זה. לא להרוס לעצמי. בינתיים אני מקווה לא לעלות בפסח - לשמור על ה52, ולחזור בכל הכוח אחרי שהחופש יגמר.

 

בינתיים היום - הפוך בינוני על בסיס מים וחלב דל שומן - אין לי מושג. אני מחשבת 150. מה אתן אומרות?

פרי שייק קטן על בסיס מים - שוב, אין לי מושג. נגיד ש250.

כוסמת - 100.

סה"כ 500.

 

כנראה שאני אצטרך לאכול פשטידה מיוחדת שאמא שלי מכינה לפסח עם בשר ומקמח מצה.

אני אוכל חתיכה - 300 קלוריות. גג. אני מקווה.

אז זה ייצא 800 בערך. אוף. אוף. אוף.

 

ה300 כפיפות בטן הפכו בשבילי להרגלץ אני אנסה 350 היום.

וויש מי לאק D:

 

בהצלחה לכולנו 3>

נכתב על ידי , 31/3/2010 20:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חג שמח!


אתמול ושלשום עברו בסדר גמור, בסביבות ה500 ליום + 300 כפיפות בטן.

יכלתי להתחיל כבר את הABC, ואני עוד יכולה - כל עוד אני אעמוד ברק עוד 400 קלוריות בליל סדר (הלוואי הלוואי הלוואי. כ"כ לא הולך לקרות ><). עד עכשיו אכלתי 100 - חתיכה פיצית של בורקס כשר לפסח, תפוח קטן ו2 תותים. זה הכל עד הערב. (:

 

חג שמח וכשר שיהיה לנו חיבוק של הסוררת.

 

-אני ממש חייבת עיצוב חדש. ממש.-

נכתב על ידי , 29/3/2010 15:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



...


טוב אז אממ היי,

אני חדשה פה, בערך. בערך כי אני בתוך זה כבר די הרבה זמן, ועד עכשיו רק קראתי בהמון המון בלוגים כאלו, אבל העדפתי רק לקרוא.

אז למה פתחתי אחד עכשיו? כי אני מרגישה שקשה לי. שאני נשברת. שזו הדרך היחידה בה אני אוכל לקבל את התמיכה והחיזוק שאני צריכה.

אי בתוך זה כבר הרבה זמן, ואני יודעת מה הנזק שאני גורמת לעצמי. אבל אני גם יודעת שעדיף לי פה, ואני מקווה שהבלוג הזה יעודד אותי להמשיך ויחזק אותי. כי אני גם יודעת מה קורה לי כשאני מאבדת שליטה, ואני יודעת כמה אני קרובה לזה עכשיו.

 

אני בכלל לא רוצה לחשב כמה אכלתי היום, קרוב ל800 כנראה. בהמה.

300 כפיפות בטן היר איי קאם.

 

חשבתי להתחיל את הABC ממחר, אבל אני לא יודעת איך אני אסתדר עם זה ביום של הליל סדר. גם אם אני אצליח לא לאכול הרבה, המשפחה שלי תשים לב.  הצעות? בנות?

 

בהצלחה לכולן, L.

נכתב על ידי , 26/3/2010 20:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI can אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I can ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)