לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בצפר-בלוג שיעזור לכם ללמוד ^^


כינוי:  Shelly Michelle Meir

מין: נקבה

ICQ: 215311183 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2011

חברה שנפתרה+הולוג החדש שלי


אתמול בערב נודע לי כי חברה שלי נפתרה.

לא הכרתי אותה כזה טוב,אבל לראות את הפרצוף שלך בתמונה בפייסבוק ולדעת שאני לא אראה אותה יותר,עשה לי רע.



 

רציתי לומר שאני אפסיק לכתוב לזמן מה,ושאני מצטערת שהצופה היחיד שלי לא יוכל לקבל התראה של פוסט חדש.


 

ספי,

22.3.94-8.10.11

ת.נ.צ.ב.ה.

 

 

 

ועכשיו לנושא אחר לגמרי,פתחתי ולוג (וידאו בלוג) ורציתי לפרסם אותו פה.

למרות שעכשיו המצב רוח שלי בתחתונים.

תהנו

ותעשו הרשם

 

 

 

עד הפעם הבאה,כאן שלי מאיר

נכתב על ידי Shelly Michelle Meir , 9/10/2011 08:55  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלוש ב-1/7/2013 18:22
 



בוקר טוב בלוגרים,עוד טיפים בנושא בצפר ^^


בתור התחלה הנה השיר שאני שומעת עכשיו בלופים:

 

 

לפני שעה בערך סיימתי את המבחן דיברתי עליו.

היה סבבה כזה,לא קשה ולא קל.

גם היום אני אתן לכם כמה עיצות,שקשורות למבחנים ואולי עוד כמה דברים :D

 

אז ככה.

לא חכם ללמוד יום לפני המבחן,אל תעשו את זה!

אם אני אכשל זה רק כי אני טיפשה ולמדתי אתמול כל היום במקום לעשות כמו שהייתי צריכה,ללמוד כל השבוע.

את היום שלפני המבחן שמרו לחזרה אחרונה על החומר ובעיקר לשטויות :)

לכו לסרט,לבריכה,תעזרו לאמא לנקות,או שלא.....צאו עם אופניים,צאו עם חברים, צאו להפגין אהבה (?)

ובערב לכו לישון רגועים,אל תחשבו על המבחן שבא מחר,זה רק ילחיץ אתכם יותר.

והכי חשוב!

אל תחשבו אפילו על לחזור על החומר בבוקר המבחן!!!!

זה האסון הכי גרוע שיפול עליכם!

פשוט אל תעשו את זה :D

והמבחן שלכם יהיה אחלה,כל עוד למדתם כמו שצריך.

כפיצוי אחרי מבחן קקי,ודאו כי ישלכם מחשב חדר ליד שאתם יכולים לפרוק את יגונכם בפייסבוק ובשירים ביוטיוב

או אמבט נקיה ובקבוק שלם של קצף אמבט בריח האהוב עליכם ^^ 

 

אבל לפני זה הסצנה הכי יפה בעולם (בGOSSIP GIRL) של בלייר וצאק בשיר אחד היפים בעולם!

 

אני עכשיו בבצפר אז אין לי הרבה עוד מה לעשות פה.

אני אוסיף עוד דברים כשאני אחזור הביתה

כמו תלבושות מגניבות,תסרוקות,איפור

ודברים שחייבים להיות בתיק ^^

 

עד אז,שיהיה לכם יום מצוין D:

 

 

 

נכתב על ידי Shelly Michelle Meir , 2/10/2011 10:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,362
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShelly Michelle Meir אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shelly Michelle Meir ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)