לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מעורת המבריחים של דיקה


כאן תמצאו את הפושעת המבוקשת, דיקה- בעלת השמות הרבים בישרא.

Avatarכינוי: 

בת: 26



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

*פוסט לא מעניין*


what's up my deers? 

אוהבים להיות איילים? אני חושבת שאיילים זה קול, במיוחד על צעיפים וכובעים וזה.

מה הקשר? בירה נשר! גם אתם אמרתם את זה בכיתה ב'? זה לא חינוכי, ועכשיו חורף כלל, אז בואו נדבר חורף.

הו, השוקו החם הראשון של השנה, השיר הראשון שכותבים עם הגשם ברקע, הפעם הראשונה שנועלים נעלי בית כי באמת קר ברגליים...XD.

אתם יודעים, אני לא מרגישה קור בדרך כלל, זה קטע פסיכולוגי, החלטתי שאני לא מרגישה אז אני לא (כן, זה באמת עובד!). כשנעשה ממש קר, אני מרגישה כאב, זאת הסיבה לתלונות שלי על כאבי אצבעות בחורף. עכשיו קר לי, וזה כאב נחמד. אני אפילו יודעת למה... למה הוא נחמד, לא למה קר. 

אני רק חושבת שמהקור האמיתי לא יצילו אותי לא צעיף עם איילים ולא מחממי אוזניים חמודים מאקססורייז. אני צריכה V,JACU, .

אל תתחילו לנזול מהאף עדיין, לאבס.

JE T'AIME,

דיקה.

נכתב על ידי , 9/11/2012 15:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,982
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיקה- בעלת השמות הרבים בישרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיקה- בעלת השמות הרבים בישרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)