לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתל אביב לונקובר, מאשה עובדת 24/7 ליוגוסטית שבעיקר נושמת, משנה לשנה ורגע לרגע. על ניהול המעבר שבין כל אלו.
כינוי:  RavitCa

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

חזרה לבצפר


מחר היום האחרון לחופש. החלטנו לבלות יחד כל המשפחה,לצבור כוחות לספטמבר המשוגע.האמת שלי אין חשק לספטמבר אפילו יותרמבנותיי.עומס עבודה מחכה לי,ואני בכלל חולמת על קנדה. עוד קצת זיכרונות מתוקים לפניי שאני נסחפת לשיגרה.את שתי התמונות צילמה בכורתי. קרחון בן מיליוני שנים:"המלאך". Image Hosted by ImageShack.us לא רק הנופים מדהימים:גם, ובעיקר, האנשים. בפארק הזה שכחנו מצלמה יוקרתית על הספסל.איש חביב שמצא אותה,ביקש מהמסעדה שליד,שישמרו עליה,כי בטח משהוא יבוא לחפש.כשאותו אדם ראה אותנו מתרוצצים בדאגה בפארק,הפנה אותנו למסעדה.רק אחר כך נודע לנו שזה הוא שמצא אותה.גם צנוע וגם ישר. בקנדה,אגב.85 אחוז מהאבדות מושבות לבעליהם-לא להאמין,הא? Image Hosted by ImageShack.us
נכתב על ידי RavitCa , 30/8/2005 22:02   בקטגוריות ממסעותיי בניכר  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRavitCa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RavitCa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)