לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתל אביב לונקובר, מאשה עובדת 24/7 ליוגוסטית שבעיקר נושמת, משנה לשנה ורגע לרגע. על ניהול המעבר שבין כל אלו.
כינוי:  RavitCa

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

טרוניה וחידה


כשאני נתקלת בהם כקבוצה ושומעת את הנציגים שלהם בכנסת,אני לא יכולה לעצור את חבליי התיעוב הניתרים ממני. אני בנאדם פתוח,אין לי בעיה לקבל את השונה,אפילו אם הוא מסריח לעיתים,אפילו אם הוא עושה הרבה ילדים שמאיימים עליי דמוגרפית.שיעשו כמה ילדים שהם רוצים,אבל למה על חשבון המיסים שלי?למה כשאני נקרעת בעבודה,הם עושים עוד ילד,ולומדים-על חשבוני,למה? מה איכפת להם שאני אוהבת לעשות קניות בשבת?מה איכפת להם איך אני מתלבשת?מה איכפת להם איך אני אוהבת? מה אני אוכלת?למה הם רוצים לכפות עליי,להחליט בשבילי,למה??? קשה לי לעצור רגשות שליליים כלפיי קבוצה שמנסה לגזול ממני את חופש הבחירה,בזה לי,ועוד מעיזה לשלוח את ידיה לכיסיי. בדרך כלל אני מצלמת מאהבה,אני יודעת שלשנוא זה בזבוז אנרגיה,אבל הקבוצה הזו,בעוד איקס שנים,תבריח אותנו מהארץ,זו הבעיה האמיתית שלנו,הם מתרבים בטירוף,ואנחנו החילוניים השפויים לא.מה נעשה כשהם יהיו הרוב? ובמיוחד לטליק -היכן התמונה צולמה,ולאן/מאיפה הם הולכים? Image Hosted by ImageShack.us
נכתב על ידי RavitCa , 2/9/2005 09:45   בקטגוריות חידות  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRavitCa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RavitCa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)