לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתל אביב לונקובר, מאשה עובדת 24/7 ליוגוסטית שבעיקר נושמת, משנה לשנה ורגע לרגע. על ניהול המעבר שבין כל אלו.
כינוי:  RavitCa

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

החיים זה לא כאן


מי שקורא את הפוסט הזה מתוך תקווה שאגיב/אבקר אצלו בחזרה-שישכח מזה. רוב הסיכויים שלא אחזיר ביקור, וגם אם אחזיר רוב הסיכויים שלא אגיב-למה?
זה התחיל עם קושי טכני: חודש לא יכולתי להתחבר לרשת מפאת קשיים טכניים, הייתי צריכה להתחנן לבכורתי שתתן לי "זמן מחשב", ולא מצאתי שהנושא עד כדיי כך חשוב. פתאום התפנה לי המון זמן שניצלתי אותו בצורה יעילה יותר ומספקת יותר, ההפסקה הזו, מקורח, בעצם הציבה לפניי עובדה עקרונית אחת: החיים זה לא כאן, זו גם הסיבה שלא עניין אותי להפגש עם אף אחד)חוץ מלילי אבל זה לא הגיע לידיי ביצוע(. אז למה בכל זאת באתי?
עקרונית אני בנאדם מאוד חברותי, אבל מכיוון שחלק מעבודתי היא התערבבות עם אנשים, מכיוון שיש לי כבר 2-3 חברות, מכיוון שבעלי סוציומט)לא מעניינים אותו אנשים, חוץ ממשפחתו הקרובה(,ומכיוון שחסר לי זמן,כל מה שאני רוצה לעשות בזמני הפנוי הוא לבלות עם משפחתי או להתמסר לתחביביי או, לפעמים, לקשקש עם חברותיי, כך שלחיים חברתיים אמיתיים)מסיבות, מפגשיי זוגות וכו'( אין לי זמן, הבלוגייה נתנה לי תשובה מושלמת לצורך החרתי שלי,המוגבל בזמן ואנרגיה:
זה כמו ללכת עם ולהרגיש בלי: כן חיים חברתיים, לא צריך לבזבז יותר מדיי זמן ואנרגיה)להתאפר, להתלבש, להגיע(שאין לי. לכן לא הבנתי את הצורך הזה של אנשים להפגש: אני כאן כי אין לי זמן לחיים החברתיים בחוץ, אז מה עשיתי אם אתחיל לקיים חיי חברה גם ב"חיים האמיתיים"?
כמו כן קסם לי רעיון האנונימיות, הנה יש לי הזדמנות לקיים חיי חברה כנים, אוכל לכתוב מה שאני באמת חושבת וכו'. הצרה היא שכמו בחיים, אנו רוצים תגובות וביקורים ויודעים שאם נהיה כנים עד הסוף, אם לא נגיב למשהוא/היא שאנחנו לא אוהבים, אם לא נקפיד לבקר בחזרה אצל מגיבינו, נשאר עם אוליי תגובה לפוסט, ומפלס הרייטינג יירד, כך שנוצרות מחויבויות, מפלס הכנות יורד, צריך להשקיע יותר זמן, אז, רגע, מה עשיתי פה? בסך הכל רציתי חיים חברתיים וכנים בלי להתאמץ, אז זהו, מה שלא עשיתי עד עכשיו, אעשה מעכשיו:
כל מילה אמת, לא אבקר אפאחד מתוך נימוס, וגם אלו שאבקר)מתוך עניין אמיתי בלבד(, אגיב רק שיהיה לי באמת מה לומר-חסל סדר "אני חייבת להגיב כדיי שיראו שהייתי כאן ויגיבו לי בחזרה" .כבר כתבתי בפוסט הקודם: הרייטינג כבר ממש לא מעניין אותי.
נכתב על ידי RavitCa , 17/12/2005 11:57   בקטגוריות סודות ושקרים  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRavitCa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RavitCa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)