לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתל אביב לונקובר, מאשה עובדת 24/7 ליוגוסטית שבעיקר נושמת, משנה לשנה ורגע לרגע. על ניהול המעבר שבין כל אלו.
כינוי:  RavitCa

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

ביקורת בונה


הגוזלה גילתה שבן מהכיתה גונב ממנה, ומאחרים באופן קבוע. כשסיפרתי לאמו בעדינות על המקרה היא הגיבה: או קיי שמעתי. ובזאת סגרה את הנושא.
אם חלילה זה היה קורה לי, הייתי רוצה לשמוע עוד וגם הייתי מודה לאמא שאמרה לי, כי הריי אני רוצה לדעת על בתי הכל, גם על מצוקותיה, וגם אם הן לא סימפטיות.
בכלל היחס שלי לביקורת הוא כמו למצרך חיוני: מכיוון שתמיד אני רוצה להשתפר, מכיוון שקשה לי להיות אוביקטיבית כלפיי עצמי והקרובים לי, חשוב לי מאוד לשמוע ביקורת, מכל הסוגים.
נכון, יש עם זה בעיה: כשמחמיאים יותר מדיי זה נראה סתם חנפנות, לכן כשאני מחמיאה, אני תמיד גם מפרטת: את נראית טוב היום, סידור הגבות הזה עושה פלאים לפנים שלך...
וכך אני שמחה אם גם אומרים לי...
כשמקבלים ביקורת שלילית תמיד אפשר לחשוד שנותן הביקורת דיבר מתוך קינאה ולא מתוך כוונה אמיתית, לכן כשאני מבקרת, זה תמיד קונסטרוקטיבי, ועם הצעות יעול.
אני אף פעם לא מתיחסת לאינטרסים של נותן הביקורת, אלא רק לשאלה: במה הביקורת הזו יכולה להואיל לי? אם זו ביקורת שאין לי מה לעשות אתה, אני שואלת את נותן הביקורת מה הוא מציע? לפעמים באמת נותנים לי תשובות מועילות, שלא חשבתי עליהן.

ומשהוא לשטוף תעיניים
Image Hosted by ImageShack.us



נכתב על ידי RavitCa , 9/3/2006 13:43   בקטגוריות הוראות הפעלה  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRavitCa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RavitCa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)