לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתל אביב לונקובר, מאשה עובדת 24/7 ליוגוסטית שבעיקר נושמת, משנה לשנה ורגע לרגע. על ניהול המעבר שבין כל אלו.
כינוי:  RavitCa

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

מה זה שם?


שאלה יוליה את רומיאו לאחר שנודע לה שמו,ז"א ממשפחה אויבת למשפחתה. איפה השם נגמר ואנחנו מתחילים או ההפך. האיתגור של היריב גרם לי לחשוב,לנסות להיזכר מדוע קראתי לבלוגי"האם הנשואה והע(א)ובדת"? מדוע בחרתי לי את השם:אנננה? את שם הבלוג בחרתי,לפניי שהכרתי את המילייה החברתי שלי כאן.לא הכרתי את העולם הוירטואלי כל כך,אבל שמעתי עליו מחברותיי הסינגליות ומבנזוגי שטען בחשש שזהו פתח נרחב מדיי להכרויות הדוקות מדיי עם בניי המין השני. זו הסיבה שבחרתי את השם,שמסגיר למן ההתחלה את מצבי המשפחתי:גם אמא,גם נשואה וגם עובדת:כך שתדעו לכם מראש שאין פה מקום להכרויות "לא מהוגנות".עכשיו,כשהבנתי ,ואני חושבת שגם אישי הבין,שבבלוגיה זה אחרת,מצאתי לנכון לשנות את שם הבלוג לניק ניים שלי,שאותו אני אוהבת. אז למה אנננה? בחיים האמיתיים, לשמי יש פירוש,ואפילו סיפור סביבו.אני אוהבת את השם האמיתי שלי,אבל לא כל כך את הצליל.זו כנראה הסיבה שפיתחתי חיבה לשמות עם צלילים שאני אוהבת,ללא משמעות הגיונית,רק משמעות אישית.אני אוהבת "פתחים"וקמצים",הברות פתוחות,ו"נונים",אנננה.נשמע לי פשוט,פתוח,מהיר,רענן-אהבתי. לכל מי שלוקח מחר ילדים למוסדות החינוך,שיהיה בהצלחה לילדיםן (וגם קצת לנו)
נכתב על ידי RavitCa , 31/8/2005 22:54  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRavitCa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RavitCa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)