לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי לפעמים פשוט בא לי לצעוק



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

שאלה לי אלייכם


יש לי ידידה שמאוד חשובה לי עכשיו היא מיחוץ לעיר ולא ממזמן היא באה אליינו לביקור ואני ואדון שוקו(חבר טוב מאוד מאוד מאוד שלי שגם ידיד טוב שלה כולנו מכירים מדרום אמריקה) לא רצינו שמר חלב(חבר טוב שלי ואדון שוקו) יפגוש אותה כי ידענו שהוא עשוי לנסות להתחיל איתה עכשיו הוא באמת חושב לעשות את זה 
זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות, היא חשובה לי ואם זה ילך מר חלב יעשה שטויות וגם הייתי מעדיף שלא לראות אותה עם אף אחד מהחברים שלי..יותר בקטע של הגנה אבל גם בקטע של קנאה קצת היא איכותית בטירוף הכי חמודה בעולם ולגמרי לא בליגה שלי. עכשיו אני הולך לעשות למר חלב שיחה של תרד מזה אל תעשה את זה ובשם החברות שלנו תעזוב אותה אז השאלה הראשונה האם זה לגטימי מצידי? והשאלה השנייה אני רוצה גם להזהיר אותה מראש..לעשות את זה או לא?
אני פשוט לא סומך על עצמי בעיניינים שכאלו וצריך עצה של מישהו נטרלי
ובחיים לא הייתה לי ידידה שהיה לי חשוב שלא תצא עם מר חלב או בכלל אחד החברים שלי
נכתב על ידי , 14/7/2010 21:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני אנוכי עצמי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני אנוכי עצמי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)