לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי לפעמים פשוט בא לי לצעוק



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

ההבטחה


כמו כל סופר טוב שכמובן אין קשר לבין ספרות טובה או גרועה אני אתחיל באמצע אפילו לכיוון סוף האמצע
זה היה איך לא בברזיל..אני זוכר את העיירה הזאת ואת סדר היום העמוס שהיה לי ולחבר שטיילתי איתו..לקום לאכול ארוחת בוקר מדהימה לחזור לישון לקום שוב בשעה נורמלית וללכת לחוף עד סביבות 6 בערב לחזור ובחזור לאכול המבורגר ואסאי באותו המקום שידע להכין אותם פשוט מושלם חוזרים לשנ"צ מקלחת ואז כמה בירות לצאת בעיירה ולחזור לישון לעוד יום של פשוט כלום תחת השמש ולחופי האוקיינוס ששום מקום בעולם לא משתווה אלייהם חופים שלעיתים צריך ללכת חצי שעה דרך הג'ונגל בשביל להגיע אלייהם חופים מושלמים עם גלים שהם חלומו של כל אדם שלו קצת אוהב את הים. זה היה באחד הימים האלו שקמתי כמו כל בוקר אחר אבל כל הטיול השתנה מאידו והלאה כי ידעתי שהיא קיימת. היינו בחוף וכמובן שלא היינו היחידים ויש אנשים במים ויש כאלו שלא ואנחנו בשלנו בסדר הקבוע שלנו..והנה אנחנו חוזרים לטבילה שנייה לאחר רביצה ארוכה בשמש ואנחנו במים צוללים קצת שוחים קצת תופסים הרבה גלים כי לא לעשות זאת גובל בחטא, ואני זוכר את הגל הזה..גל תאווה לעיינים שאתה מסתכל מאחוריך ורואה עמוד של מים עולה מעליך ואתה מזנק בול בשנייה הנכונה וגולש איתו כמעט עד החוף...לא תפסתי אותו בשנייה הנכונה וכמו פעמים רבות עוד קום לכן עברתי כביסה וגרירה קצת על הקרקעית כמובן שנהנתי מזה לחלוטין להתמסר לרחמיו של הים ולחכות עד ייתן לך לצוף לינוק את החמצן המתוק ואני עולה כשחולף הזעם ולוקח גאלון אוויר אל תוך ריאותיי  ופותח את עייניי והנה היא שם בין הגלים, היא! כשראיתי ידעתי שאני בצרות בלי לחשוב או להגיב המון שחיתי לכיוונה לא מתחשב בגלים ובים שהעניש אותי במיי ים רבים אך ידעתי לאן אני חותר והגעתי אלייה ודיברנו כן שם בים בין גלי ענק דיברנו ודיברנו ודיברנו ואיזה קליק היה לנו חרש היה שומע אותו, וכמובן שהיא הייתה ישראלית כי איפה עוד אני אתאהב בישראלית אם לא בברזיל?!
כבר קבענו ליום שאחרי אני עם חברי והיא עם חברותייה ונפגשנו ודיברנו אך אבוי כי נשארנו לנו יומיים יחדיו לפני הפרידה כל אחד לדרכו
לא רצינו שזה יקרה וגם לא יכולנו לחכות אבל כשנפרדנו ידענו!! ידענו ששוב ניפגש כבר קבענו את המקום ואת הזמן וידענו שזו לא תהיה הפעם האחרונה. משם הקשר עבר אל דפי הפייסבוק כי זו נשארה התקשורת היחידה שלנו יחדיו.. ואיזה הודעות היו לשניינו אני חושב שזו הייתה הפעם השנייה בחיים שהצלחתי לכתוב מהלב ובאמת אבל ככל שהזמן עבר היא התחברה עם קבוצה של אנשים אחרים עם בנים רבים שהרגשתי שנכנסים בייניינו כמובן ששוב נפגשנו ושמחנו לכשזה קרה והתנשקנו והתחבקנו ואיתה רציתי לחכות עד לארץ בשביל להגיע למיטה, לא כמו עם כל האחרות ששם שלפני שידעתי את שמן ידעתי את האנטומייה של גופן, היא הייתה לי חשובה..אני אעז להגיד אולי אהובה. נפגשנו פעמיים מאז כשבפעם האחרונה כבר לגמרי השתננו היא לא רצתה שאני אצתרף אלייהם יותר. היא אמרה ויש לי הוכחות כתובות שאין אף אחד אחר ושהיא מאוד רוצה שכשנחזור לארץ נהיה יחד אבל פה מגיע הפצצה הרגילה כי כאשר כבר חזרנו ארצה באורח פלא כעבור שבוע מיום חזרתה פתאום התחילה לצאת עם מישהו איזה מישהו מיסתורי שאני יודע שהיא פגשה בטיול מישהו שנכנס בייניינו מישהו שהוכיח אותה לחשוף שהיא תמצית הנשיות: שקרנית ושחקנית מלאך מצד אחד אבל זונה מבפנים. אני זוכר אותה אני זוכר אותה טוב ואסור לי לשכוח אותה היא לימדה אותי לקח שכחתי שאותו אספר לכם בפוסט הבא שעל נשים אסור לסמוך בעיינים עצומות אסור להתמסר לרגשות ואסור להיחשף אתה תיפגע אז שמור על עצמך.
עד הפעם הבאה בסיפור זונת הכפר
שלכם
-אני

נכתב על ידי , 26/6/2010 20:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני אנוכי עצמי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני אנוכי עצמי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)