לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Avatarכינוי:  נְשָׁמָה טְהוֹרָה.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

Dont Speak


You and me

We used to be together

everyday together

איך אתה עושה לי את זה כל פעם מחדש?

חוזר לי לחיים ויוצא מהם שוב ושוב? רק תסביר לי, איך?

 

(02:16) חוצמזה, השתנתי לטובה :]

(02:17) אני כבר לא זבל

את אפילו עלולה לחבב את # החדש

(02:18) חח שקט את מתה עלי

אני חולה עליך, אתה יודע את זה

זה הדדי :]

רגע אין לך איזה חבר או משהו כרגע נכון? שלא יחשוב שאני מטריד אותך P:

חח שום חבר. אפילו לא אוהבת אף אחד שזה הישג אדיר

(02:19) חח גדול

בנים זה זבל תאמיני לי

מאמינה, סתם 3>

יודעת מה?

אולי זה בגלל שאני שיכור

(02:20) אבל לדעתי מגיע לך פיצוי על # הקודם!

אוץ', רק בגלל שאתה שיכור?

חח עזבי את זה, מגיע לך פיצוי!

אני יודעת. אני כבר הרבה זמן אומרת לך את זה

(02:21) ואיך אני יכול לפצות אותך יפה שלי?

(02:29) סתם, אני השתנתי, את צריכה לתת לי הזדמנות להוכיח את זה

(02:34) אני בתול

קבל חיבוק

מחבק בחזרה

(02:38) רק שנה אחרי כשדברנו במסנג'ר אמרת לי שנסית לנשק אותי!

הייתי זורם איתך!

מצטער

(02:49) אל תקרא לי מאמי וזהו

אוקי אוקי מצטער

די אני מתה עליך, יפה לך להצטער... זה מכובד ומכבד

מגיע לך לא?

(03:09) מצטער בנים לא עושים לי את זה כרגע,

אני בעקר חושב כרגע על בנות ובכנות על מישהי אחת ספציפית שאני רוצה לפגוש כבר :]

(03:34) וחשק, נו עשי טובה... כאילו אין לך חשק לביחד הזה ממש עכשיו

(03:44) אני רוצה שיהיה כמו פעם קודמת

שזרמנו עם מה שהולך

פעם קודמת מתי?

שהיינו ביחד

(03:56)

היי, לא ממש עשית לי טראומות

די אהבתי אותך

אם אנחנו כבר בקטע של להיות כנים

ואם אנחנו בקטע של כנות

אז לא ידעתי להעריך את זה...

 

♥ \:

אני מתחילה להתגעגע אליך ילד...

נכתב על ידי נְשָׁמָה טְהוֹרָה. , 17/7/2010 16:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,651

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנְשָׁמָה טְהוֹרָה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נְשָׁמָה טְהוֹרָה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)