לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כשאיבדת הכל- ולא נותר דבר להפסיד...


אולי לא תאהבו את כל מה שיש כאן, אבל זה המקום שלי וזו אני... מחזיקה חזק.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

תמיד אותו חלום...


...אז אני מסביר לך!, פשוט ככה- התעוררתי לאפלה, חושך מהסוג שהתנ"ך מספר עליו, לא מהסוג שקורה בעזה... טוב? חושך אגדי. תרשמי את זה, כי אני רוצה שזה יהיה ברור הפעם. אז איך אני יודע שפקחתי עיניים? זה אתם תגידו לי, כי הכול התחיל שקמתי. בהתחלה לא הבחנתי במשהו חריג, רק ריק, ואז משהו התחיל לנוע בי, משהו היה לא שקט, הסרעפת, נשימה, רגעים ארוכים של שתיקה עד לדפיקה ראשונה, הלב התעורר, חרא. קם, והכל בסדר, חוץ מזה שהכל לא בס..... אני פשוט לא מאמין ששוב זה קורה לי.

כן... ערפל, קודם, ואז הכרה, ואז כאב, החלום ושברו, ואני מנסה לתרץ לעצמי, או אומר שככה זה עדיף ו... אפילו אני לא קונה את זה. מה לא בסדר אצלי? .... לא, את יודעת מה? מה לא בסדר אצלכם?! אתם מפרסמים מודעה, אנשים מתקשרים, קובעים פגישה, סוגרים עסקה- מה עם לספק ללקוחות שלכם את הסחורה? זו כבר הפעם השניה שאני מתקשר אליכם, ואני מאוד מקווה בשבילכם שהיא גם האחרונה כי אחרת ראשים פה יעופו והם לא יהיו שלי. לצערי. אז אני חוזר על זה שוב... כן... היה שקט, בהתחלה, כמו שהבטחתם, ואז.... ריק. ואז בוקר. וחושך. לא, לא הרגשתי שום דבר שונה. כן, אני בטוח. לא, לא התחרטתי.

אני מצטער אם בסיפורים של פאולו קואלו זה עובד, אצלי זה פשוט הייתה אכזבה, והייתי רוצה שתתקנו את זה. אם זה מסוג השירותים שאתם לא מספקים, פשוט תגידי ואני אמצא את האדם המתאים למשימה.

ואני רוצה את הכסף שלי בחז..... The hell with that, תשמרי אותו. תשמרי את הכל. קחי גם את הדירה, אני לא חוזר לפה בבוקר.

נכתב על ידי שדונת , 8/4/2012 23:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של weird bird ב-20/4/2012 21:46
 



אני ואני ואני....


אני חושבת שטוב לי.

אני כבר לא מתחברת למקום הזה, ואני לא מדברת רק על הבלוג- אלא על תחליפי הקשרים.

ואני לא באה ממקום מבקר, או שיפוטי חס וחלילה.

אני פשוט מרגישה שזה לא מספק אותי, להבדיל מרגעים בהם לא יכולתי להכיל יותר.

 

יש לי חבר שעובד על 'להרחיב לי את הקיבה'

משפחה ש..יכולה להמשיך להתעסק בדיאטות אבל אני חזקה מול זה

וטיפול ש... מרגש להגיד, אחרי 3 שנים אני עומדת לסיים.

חברים שאוהבים אותי כמו שאני, וחשוב מכך- אותי שיכולה הכל.

 

 

כן, יש עוד מעקבים, יש עוד עבודה וליטושים לעשות... יש אנמיה חריפה (דרגה 3 מתוך 3) להתמודד איתה

ותהפוכות החיים עוד יטרפו אותי חזרה למערבולות אין קץ

בוודאות

אבל היי, אם אני מסוגלת להחזיק מעמד? קטונתי.

ואם קשה לי בכוחות עצמי- אני יודעת לאן להגיע.

 

 

אני אוהבת את זה.

לא נפרדת, אני עוד אחזור בימים של רעש רקע חזק כדי להלבין בייני לביני , ולהזכיר כמה שנלחמתי החוצה

וכמה אני לא רוצה להדרדר

אבל אני סומכת על עצמי היום.

 

 

מאושרת מבפנים, שלמה ולא מושלמת.

 

בקרוב אצלכן?

נכתב על ידי שדונת , 1/4/2012 18:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Samael ב-2/4/2012 08:11
 





Avatarכינוי:  שדונת

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשדונת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שדונת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)