לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gossip Girl


מיומנו של


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

For the love of my life- חובה לקרוא!


קרה לך פעם שהכל סביבך עמד מלכת ונשארת עם זיכרון מסויים, תחושה כולשהי, משהו פשוט נעצר וקפא במקום?

אני לא שוכחת את היום הראשון שראיתי אותך.

אני לא שוכחת את החיוך שלך שהיה יפה יותר מכל תמונה או דימיון שיכולתי לצייר לי.

אני לא שוכחת את הכומתה האדומה המסחררת שלך.

אני לא שוכחת את אהבתך לארץ וההתמכרות הבלתי אפשרית שגילית בה.

לא שכחתי דבר, ותמיד אזכור.

 

מידי פעם עוד חשבתי שההתלהבות שלי ממך היא רק לפרק זמני.

אבל זה היה חסר לפנייך, אני הולכת ומאבדת את הזיכרון של חיי לפני שאתה הגעת.

כדאי שתדע, שמתי שהוא בחיי, תמיד ביקשתי אותך, רק אותך.

וזה עוד הרבה לפני שידעתי שאתה קיים אי שם בעולם.

 

אני מביטה בתמונות שלך ומתכווץ לי הלב.

פתאום כל העיסוקים נראים לי מיותרים ולא שווים את זה.

אני רוצה אותךרק לשנייה איתי כאן.

ועם כל יום שחולף, אני מעריצה אותך יותר, ואין לי מושג איך זה נהיה ככה, כל כך אמיתי, נדיר ומיוחד.

 

המלאך, במיוחד המלאך.

הוא לא הכיר אותך לפניי, אך הוא גם ביקש אותך קרוב אליו.

הוא פשוט אסף אותך אליו.

זה מעורר בי כמיהה אליך וגעגוע עד אין קיץ, שתדע שאני הכי גאה בך והכי מאושרת.

 

מתגעגעת, ♥

אני.

נכתב על ידי , 25/4/2012 11:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,343
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD.r sos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D.r sos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)