לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gossip Girl


מיומנו של


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

מצבי רוח


מֵאָז שֶׁכָּתַבְתִּי אֶת הַסֵּפֶר הָאַחֲרוֹן אֲנִי
חוֹשֵׁב עַל פְּתִיחָה לַסֵּפֶר הַבָּא.
פְּתִיחָה הִיא הַכֹּל. צָרִיךְ לִהְיוֹת בָּהּ, כְּמוֹ
בְּזֶרַע-עֵץ, כָּל הַסֵּפֶר כֻּלּוֹ.
וּבְכֵן, מַה שֶּׁאֲנִי רוֹאֶה זוּ דְּמוּת אָדָם.
הוּא יוֹרֵד (מִן הַמִּדְרֶכֶת?) חָמֵשׁ אוֹ שֵׁשׁ
מַדְרֵגוֹת וְהוּא בַּחֲצִי הַדֶּרֶךְ לְדִירַת
מַרְתֵּף.
אֲנִי בָּטוּחַ שֶׁזֶּה סִפּוּר אַהֲבָה. וְאוּלַי
בְּדִירַת הַמַּרְתֵּף נִמְצֵאת אִשָּׁה. כַּנִּרְאֶה
נוֹבֶמְבֶּר.
נכתב על ידי , 29/4/2012 11:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה נגמר (סופית).


עברו שמונה חודשים.

עברו שמונה חודשים, אבל רק היום הכל חזר אליי.

הוא היה אומר לי שבשם אהבתי אליו ואם אכפת לי ממנו, בלי שום קשר שאנחנו חברים ואוהבים אני צריכה לכבות את הפלא בשבת. הרי אני במיילא לא משתמשת בו אז למה הוא פתוח?!

בשם האהבה כיביתי.

אבל השבת הזאת זה נשאר דלוק (למרות הצוואה שהוא השאיר לי שבה ציין כי בלי שומקשר לזה שאנחנו חברים אני צריכה לכבות, והבטחתי לו שבסדר).

הפלאפון נשאר דלוק כל השבת.

ואפילו ששלושה אנשים התקשרו ושניים השאירו הודעה.

הוא נשאר דלוק.

 

ההבטחה בוטלה. האהבה נגמרה.

נכתב על ידי , 28/4/2012 23:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העולם השתגע, ורק אנחנו אשמים.


כמה פעמים ביום יצא לכם לראות אנשים שלא מכירים אחד את השני , עוזרים אחד לשני?
לא הרבה ..
אבל כמה פעמים ביום יצא לכם לראות או לשמוע על אנשים שמתעלמים לגמרי מאחרים , או להפך מתאכזרים לאחרים ?
יותר מידי ? , כאן מתחילה הבעיה .

אתם מבינים , רוע תמיד היה קיים .. ואין מה לעשות .
אבל אני ב18 שנים שאני קיימת ( אני יודעת , לא כל כך הרבה זמן )
לא שמעתי , ולא ראיתי כאלה כמויות של רוע כמו בתקופה האחרונה .
אנשים רוצחים , דוקרים , אונסים , אונסים בקבוצות (!) נערות , נשים , ליד אנשים אחרים בשיא הקלילות כאילו כלום לא קרה .

כבר אי אפשר לראות חדשות בלי לקבל בחילה ,
פעם שהיו מודיעים בחדשות שבן אדם נרצח , כולם היו בשוק , מזועזעים ! , איך איך אפשר לרצוח ?
היום ,כשמודיעים על רצח בחדשות אנשים כבר נהיו אדישים , אנחנו מרימים גבה ואומרים , די כמה אפשר?
וממשיכים הלאה ..הרמנו ידיים .

הורים שרוצחים את הילדים שלהם ,
ילדים שרוצחים את ההורים שלהם ,
ילדים חיים ברחוב , בחורות נאנסות על ימין ועל שמאל ואף אחד לא שם זין !
דוקרים על קרע לאומני ,פלילי, וסתם כי משעמם .
אנשים הורסים משפחות שלמות , הם עבדו ברשלנות חסכו בכסף ולא חשבו לשים עוד כמה ברגים בעמודים !
מקיימים יחסים בים, מול אלפי אנשים , ילדים .. וזה נורא לגיטימי ומה בכלל הבעיה?

זה כבר לא עניין של לאום , דת ,
זה לא ערבים , יהודים , אתיופים , רוסים
זה כולם , זה הכול מהכול!
די להאשים אחרים , תתחילו להכיר בעובדות,
העולם הפך לכאוס ואנחנו התייאשנו .
אנשים איבדו צלם אנוש ואף אחד לא קם וצועק די !!!!!

אז אני צועקת די , אני צועקת דיי בכל הכוח שיש לי עד שהוא יגמר ,
כי נמאס לי לראות חדשות ולרצות להקיא ,
מחאה חברתית על מחירים ? צדק חברתי אתם רוצים ,
תהיו בני אדם קודם כל,
לא צריך כסף כדי להיות אנשים טובים ,
יש יותר מידי אנשים שאומרים " אם רק היה לי כסף הייתי עושה יותר "
זה לא עניין של כסף . זה להתנער לחזור למציאות , ולהגיד בואו נעשה יותר ,
די להתעלם , די להרים גבה ולהמשיך הלאה .

אם כל אחד מאיתנו יראה קצת רגישות , קצת אכפתיות .
אני מבטיחה לכם , העולם יפסיק להשתגע ..
הוא יהיה טוב יותר . בחיי
נכתב על ידי , 27/4/2012 14:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דייט, או שלא?


קבענו אני והוא(הוא ממש לחץ עליי שניפגש היום)

קיצור נפגשנו והתכנון שלנו היה לצאת לנתניה. נשארנו בסוף על המדרכה של הרחוב שלי והיו לנו וויכוחים פוליטיים בלי סוף

עד שדילגתי על פחד מכוניות שאני סובלת ממנה ועליתי למכונית שלו לכיוןן תחנת YELLOW לשתות קפה או משו הוא עשה סיבובי עייפות מסביב לשכונה שלי עד שאמרתי לו דיי. ושיחזור הביתה.

 

היה מוזר.

ממש מוזר

 

נכתב על ידי , 26/4/2012 02:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,343
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD.r sos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D.r sos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)