לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gossip Girl


מיומנו של


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

גם לדתיות מותר.


אחרי שהרבה אמרו לי "מה, אין בנות דתיות שמצטלמות לקטלוג בגדים?" - השבתי "בוודאי שיש, ואפילו אני מוכנה לקחת על עצמי את העניין של הצילום"

אז כן, גם לנו יש חיים, אנחנו לא סגורים ומסוגרים, וגם לנו יש אופנה משלנו, שאולי כדאי לכם לאמץ :)

 



















תודה לטוהר ♥

 

 

 

 

 

 

איייזה כיייף ! אני במומלצים :))

 



נכתב על ידי , 29/6/2012 14:24  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדות


אני מגיעה לעיגול של הרחוב ואז אני רואה את התמונה הכי מטורפת שראיתי בחיים שלי.

15 בנות, חלק מהן מחזיקות תינוק על הידיים.

אבל מה שהיה חסר בדיווח שביד השניה הן מחזיקות אלות וקרשים, ופשוט מפרקות כל דבר שבא מולן- פשוט הכל. שמשות של מכוניות וחלונות ובסטות שאנשים עובדים בהם. הן פשוט כמו הוריקן מסתובבות ומפרקות את הכל!

ואני עומדת שם ככה, אני חושבת בערך איזה חצי דקה. והקצין שלי בא לדבר איתי ואני בכלל לא קולטת. אני בכלל לא רואה אותו, אני רואה דרכו.

והוא תופס אותי ומתחיל לתת לי סטירות "נו צאי מהשוק!" - אז אני יוצאת מהשוק ואני רצה למתנחל שמנסה לקרוע עם היד שלו איזה פעמון של דלת, כניסה לבניין.

אז אני תופסת אותו מאחורה ואז הוא מסתובב וצועק "פרוצה!, מה את נוגעת? אסור לך לגעת בי!" - אז אני עוזבת אותו. והוא קורע את הפעמון של הבניין - אז אני שוב תופסת אותו, ואז הוא שוב צועק "את לא מבינה שאסור לך לגעת בי? את מחללת!" - אז אני עומדת שם ונותת לו לעשות מה שהוא רוצה.

 אז הוא לוקח בלטה ודופק אותה בדלת של הבניין ואז הקצין שלי מגיע ואומר לי "מותר לך לעשות מה שאת רוצה! את יכולה לגעת בו".

אז אני שוב תופסת בו, והוא שוב צועק אז אני עוזבת אותו.

 

אבל בו זמנית מתחילים להתאסף פלסטינים מהצד של הרחוב ומתחילים לסגור עלינו..

נכתב על ידי , 25/6/2012 19:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יש הבדלים מובחנים בין המוח הנשי למוח הגברי.

במוח הנשי יש היפוקמפוס גדול יותר, ולכן נשים טובות יותר בזכירת פרטים.

במוח הגברי קליפת המוח הצידית גדולה יותר ועוזרת להם להדוף מתקפה.

המוח הגברי מתמודד עם אתגרים בצורה אחרת מהמוח הנשי, נשים מתוכננות לתקשר באמצעות שפה, פרטים ואמפתיה.

גברים? לא כל כך.

זה לא אומר שהם פחות מסוגלים להביע רגש.

הם יכולים לדבר על הרגשות שלהם, העניין הוא שרוב הזמן הם פשוט מעדיפים שלא.

נכתב על ידי , 22/6/2012 13:06  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גיבור בגן עדן.


קרה לך פעם שהכל סביבך עמד מלכת ונשארת עם זיכרון מסויים, תחושה כולשהי, משהו פשוט נעצר וקפא במקום?

אני לא שוכחת את היום הראשון שראיתי אותך.

אני לא שוכחת את החיוך שלך שהיה יפה יותר מכל תמונה או דימיון שיכולתי לצייר לי.

אני לא שוכחת את הכומתה האדומה המסחררת שלך.

אני לא שוכחת את אהבתך לארץ וההתמכרות הבלתי אפשרית שגילית בה.

לא שכחתי דבר, ותמיד אזכור.

 

מידי פעם עוד חשבתי שההתלהבות שלי ממך היא רק לפרק זמני.

אבל זה היה חסר לפנייך, אני הולכת ומאבדת את הזיכרון של חיי לפני שאתה הגעת.

כדאי שתדע, שמתי שהוא בחיי, תמיד ביקשתי אותך, רק אותך.

וזה עוד הרבה לפני שידעתי שאתה קיים אי שם בעולם.

 

אני מביטה בתמונות שלך ומתכווץ לי הלב.

פתאום כל העיסוקים נראים לי מיותרים ולא שווים את זה.

אני רוצה אותך רק לשנייה איתי כאן.

ועם כל יום שחולף, אני מעריצה אותך יותר, ואין לי מושג איך זה נהיה ככה, כל כך אמיתי, נדיר ומיוחד.

 

המלאך, במיוחד המלאך.

הוא לא הכיר אותך לפניי, אך הוא גם ביקש אותך קרוב אליו.

הוא פשוט אסף אותך אליו.

זה מעורר בי כמיהה אליך וגעגוע עד אין קיץ, שתדע שאני הכי גאה בך והכי מאושרת.

 

אני מתגעגעת אלייך מייק. כל יום.

מוזר לי שאני חייה את חיי ושלך נעצרו. בלי שום הודעה מוקדמת.

אני שונאת, אוהבת, בוכה, צוחקת, ישנה, ערה, רוקדת ומעלה הצגות תיאטרון. והכל בלעדייך. הדבר האחרון שרציתי זה בלעדייך.

 

 

העולם צריך לדעת עד כמה יפה היית ♥















מתגעגת אלייך כל כך .

אני ♥

נכתב על ידי , 19/6/2012 15:55  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,343
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD.r sos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D.r sos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)