לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Lady Stardust!

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

פולניה מחכה לי


ושום מילה מיותרת. 
נכתב על ידי Lady Stardust! , 21/10/2013 01:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבוסמת


וודקה החליקה לי חמה בגרון בזמן שצחקתי עד כאב בטן והעולם הסתובב סביבי מהר יותר. כמו טינאייג׳רית טיפוסית הוספתי למשוואה גם שני בקבוקי בירה וכמה כוסות יין והרגשתי את הרצפה יוצאת עוד קצת מכלל איזון. באוויר הייתה לחות נוראית ועשן סיגריות שנפל לי ברכות אל תוך הריאות בזמן שכולנו נמסנו לתוך הבועה של עצמנו. רקדנו עד שאיבדנו את הדעת והעשן נכנס ויצא לי מן הגוף בדיוק בקצב דפיקות הלב שלי. האנשים היו כל כל נחמדים, הבחורות כל כך כמוני ותהיתי לעצמי איך לא מצאתי את החבר׳ה האלה קודם. ירח מלא, לילה צעיר, שום דבר לא יכל להרוס לי את הרגע וכל תל אביב נפרסה לפני. אני על גג העולם. תרתי משמע. ראשי נזרק לאחור כשלא הפסקתי לצחוק בגלל שהרצפה התנודדה מצד לצד תחת רגלי. ש״החברים״ הפסיביים שלי ילכו קיבינימט. גם לי מגיע לחיות.

 

 











מצטערת על האיכות מראש

נכתב על ידי Lady Stardust! , 2/10/2013 18:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady Stardust! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady Stardust! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)