לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Mrs. Wonderful

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

gift


קיבלתי מתנה משמיים.

איך אני אוהבת אותו. איך אני מאושרת.

כל כך הרבה זמן לא הייתי מאושרת. אני מחייכת כל היום.

אני אוהבת אותו.

Everyone says love hurts, but that's not true. Loneliness hurts. Rejection hurts. Losing someone hurts. Envy hurts. Everyone gets these things confused with love. But in reality love is the only thing in this world that covers up all pain and makes someone feel wonderful again.

נכתב על ידי Mrs. Wonderful , 18/2/2015 12:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,510
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMrs. Wonderful אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mrs. Wonderful ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)