לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם תמצאו אותי, תודיעו לי,ככה לפחות אוכל להיות שלם עם עצמי ועם העובדה שאני קיים.

כינוי:  Xלעד

בן: 37

ICQ: 128828055 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2013

מעליות


אולי זה קיטשי מצידי לאהוב כ"כ את השיר מעליות של דודו טסה, דווקא בגירסת הדואט שלו (עם רוני אלטר).

אבל פתאום קלטתי למה אני אוהב את הגירסה הזו, מה הנקודה הספיציפית שכלכך גורמת לי להתרגש.. 

לא יודע למה, אבל כל פעם שרוני שרה את המשפט (וכשזה בגירסה הזו המשפט הפך להטייה של מאישה לגבר) "אתה יפה אלוהים יודע כמה.." 

יש לי צמרמורת בגוף, פתאום קלטתי שאני כאילו מדמיין שהשורה הזאת נאמרת אליי, אני ממש מפנטז כאילו מישהי אומרת את זה לי... 

 

אני חושב שתמיד רציתי להיות מאלה שבנות מרכלות עליהם מאחורי הגב, בקטע הטוב כמובן, מהגברים הנחשקים האלה שוברי הלבבות, אף פעם לא הייתי כזה, אף לא אמרו לי שאני יפה (חוץ מאמא שלי, סבתא שלי וקרובי משפחה), באלי שמישהי אובייקטיבית תגיד לי את זה פעם.. לא "חמוד", לא "נחמד" לא מצחיק, יודעים מה גם לא "נראה טוב".. שמישהי תסתכל לי בעיניים, שאראה את השפתיים שלה זזות ואשמע את צלילי פיה אומרת לי "אתה יפה, אלוהים יודע כמה.." 

 

למה זה כלכך אכפת לי? למה אני מפנטז על זה כלכך? זה הרי כלכך רדוד ושטחי.. לא יודע להצביע על סיבה ספציפית, זה פשוט חסר לי. 

נכתב על ידי Xלעד , 26/12/2013 20:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,238
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXלעד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xלעד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)