לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מקפליי פאנפיק



כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

פרק 4


הייתי חולה יומיים והתוצאה לכך -פרק (;



מהפרקים הקודמים :

לא עברה שנייה והמרחק הקטן בינינו נמחק כלא היה , הוא התקרב אליי ונישק אותי נשיקה קטנה , אך משמעותית

העמקתי את הנשיקה , חזרתי לעשתונות שלי , והתנתקתי ממנו במהירות

"מה קרה " הוא אמר בטון מופתע שעינוי עדיין עצומות ופיו כווץ לנשיקה

"אנחנו לא יכולים לעשות את זה " לעזאזל איתו , התקרבתי אליו שוב וכרכתי את ידי סביב צווארו ונישקתי אותו

הדלת נפתחה בפתאומיות

"אחי , או לא הייתי צריך לראות את זה "

אני מניחה אופס (?)

 

פרק 4 ;

בדלת עמד בחור , נמוך , קצת יותר נמוך ממני , עם חיוך מעצבן על הפנים ,

"מה אני רואה , וואו דני , לא הייתי מאמין עלייך" הוא אמר , כנראה בציניות

" מה היא ? , לא היא בדיוק הולכת , שום דבר רציני כריס" דני אמר במהירות , הרגשתי את הדמעות עולות לעיניי , איך האמנתי לו , אני סתם בחורה , והוא מפורסם למה שהוא בכלל יסתכל לכיוון שלי

" כן אני רואה את הסתם שהייה פה " הקול של הבחור הקטן העיר אותי ממחשבותיי

"אני הולכת " אמרתי בקול חנוק ורצתי מדלת הכניסה , נתתי לדמעות לזרום במורד פניי לא מסתכלת לאחורה .

 

דני

" מה היא ? , לא היא בדיוק הולכת , שום דבר רציני כריס" אמרתי בטון יציב מסתכל על פנייה , והדבר היחיד שברצוני לעשות הוא לחבק אותה ולהמשיך לנשק את שפתייה העדינות . כריס הוא העוזר מנהל שלנו , בקיצור , הוא קוץ בתחת – מצטער על הביטוי – הוא מדליף הכל לעיתונות , הכל

במידה מסוימת זה כן עוזר לנו , אבל בכל זאת , ממש לא בא לי שירדפו אחרי אמילי , אני סובל מזה , זה לא אומר שגם היא צריכה לסבול.

אני צריך להגיד לה את זה

" כן אני רואה את הסתם שהיה פה " כריס העיר אותי ממחשבותיי

" אני הולכת " היא אמרה בקול צרוד בורחה מדלת הכניסה , רציתי לרוץ אחריה אבל התאפקתי שכריס ילך

"אתה צריך משהו מיוחד שבאת לפה? " שאלתי , מחכה לרגע שהוא ילך ומידי פעם מציץ מאחורי גבו איפה אמילי , ואם היא מתכונת לצאת מביתה

" כן מחר ההופעה של ההגרלה , אז כולכם בשבע וחצי שם , ברור ?" הוא שאל בטון נמוך

"כן "

"טוב אני אלך לי , ובהצלחה עם החמודונת הזו , רגע איך אמרת שקוראים לה ?

"לא אמרתי , לא יאמר , ואין בינינו כלום " אמרתי בעצבנות

" טוב , טוב  תירגע אני הולך " הוא יצא במהירות למכונית הספורט שלו ולפני ששמתי לב , הוא כבר לא היה פה, רצתי לביתה מנסה לקבל הזדמנות שנייה

 

אמילי

נתתי לדמעות לזרום על פני והתכרבלתי בשמיכה הדקה שנחה לה על הספה שבסלון , בלי לשים לב לזמן שמעתי דפיקות קלות בדלת , רצתי לדלת

" כן " עניתי מרימה את עיניי לדלת

"רגע תני לי לדבר "

לא! " קטעתי אותו בעצבנות " אתה רוצה להכחיש את מה שקרה שם , תהנה , אני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים ,אוקי ?"

"לא , לא אוקי אני לא הולך לוותר כל כך בקלות ואני לא רוצה , בכלל לא רוצה להכחיש את מה שהיה שם "

"אבל אני כן " ובנימה זאת סגרתי את הדלת בחוזקה , חזרתי לאותו מקום שישבתי בו קודם התכווצתי לכדור ופרקתי את רגשותיי , אני לא מאמינה שאני עוד צריכה ללכת מחר להופעה שלי , למה החיים חייבים להתאכזר אליי?

 

 

6:45

התעוררתי לצילול שעור המעורר שלי , אני מניחה שאני יכולה להישאר עוד כמה ימים ככה , די נחמד להיות במיטה ולחשוב עליו , הרגשתי אכזבה עמוקה והתכוננתי לחזור לתנוחה הכדורית של קודם, למרות שמשהו היה חייב להפריע לי , צלצול הטלפון לשי הדהד ברחבי הבית

"הלו " עניתי מתנשפת מהריצה שרצתי בכדי להגיע אל הטלפון ,

" את יודעת שים היום עבודה , ואת במשמרת בוקר " שמעתי את קולו הרגוע של אוון ,

" אתה לא יכול לחפות עליי"

 "הפעם לא , אני צריך שאת תחפי עלי , כן אחרי כלך הפעים שחיפיתי עלייך זה סוף סוף משתלם"

" שונאת אותך " עניתי בעצבנות

"אוהב אותך אחותי , להתראות " הוא אמר וניתק במהירות

הלכתי לכיוון חדר הארונות שלי והוצאתי משם במהירות ג'ינס אדום אם תפרים שמתכהים לצבע שחור , וחולצה הסטארבקס השחורה ששכחתי באחד הימים בבית אז לקחתי אותה איתי , נעלתי נעלי גלדיאטור שחורות שמעטרות אותם בפס אחיד ניטים .

לקחת את תיק הצד השחור והגדול ויצאתי לכיוון הסניף , אני לא מאמינה שאני הולכת לעבוד היום .

 

11:30

המשמרת שלי הסתיימה לא היה בה שום דבר מיוחד , אני מניחה שמישהו שרוצה שהקצף על הקפה שלו יהיה בצורת ציצי זה נורמאלי , או שלא .

חיכיתי לסטפני שהייתה אמורה להחליף אותי , אף פעם לא אהבתי אותה , תמיד הייתה מאחרת , ולא היו אומרים לה כלום , לא נזיפה אחת , אני מניחה שיש לך קשרים כמו שלה , אף אחד לא מנסה להתעמת איתך , תמיד תהיתי למה היא עובדת הרי היא בטח מקבלת את הדברים שהיא צריכה , המשכתי לשרת אנשים את שראיתי קבוצה של פפראצי , התחלתי להתרגל , שאת במקום כל כך גלוי לסלבריטאים , אין ממש מה לעשות חוץ מלהתרגל , סניף הסטארבקס היה מתחת לבניין של סוכנות גדולה , הנחתי שעוד מפורסם נכנס לכאן ולא ממש התייחסתי ,

"אפשר שלוש כוסות לאטה , וקרואסון רגיל " שמעתי את קולו המהפנט , אני מניחה שהוא לא שם לב עלי מפני שפני היו על המחשב ושערי הסתיר את חלקי פניי החשופים , הרמתי את פניי בעדינות רואה את פרצופו המופתע

"אמילי , אממ הי " הוא אמר וגירד בתלתליו החומים והמדהימים –די מוח-

" הי " עניתי בטון יבש , " ההזמנה תגיע מיד "

" אני רוצה לדבר איתך , הייתה סיבה למה שאמרתי , אני מרגיש אלייך משהו מיוחד , אני לא רוצה לעבור על זה כמו כלום "

" הנה ההזמנה שלך " סיננתי בין שיניי , הוא הסתובב והלך בדיוק בשנייה שסטפני הגיעה החתמתי את כרטיס היציאה , וברחתי לרחוב

 

דני

"הנה ההזמנה שלך" זה כל מה שהיא אמרה אחרי דבריי , אי אפשר להגיד שלא ציפיתי למשהו אחר , הסתובבתי והתחלתי ללכת לכיוון הבניין הגבוהה שחברי היו בו , ראיתי אותה הולכת במהירות , כנראה ממהרת להשיג מונית ,

"אני יכול לקחת אותך את יודעת " צעקתי לכיוונה

"אני אסתדר תודה" היא אמרה והסתכלה עליי בעיניים עצובות , אני לא מאמין כמה טיפש אני למה אני לא יכול לשתוק לפעמים .

לא עברה שנייה והיא נכנסה למכונית הצהובה ונסעה משם .

כבר אמרתי שאני טיפש?

 

אמילי

נכנסתי למונית , נותנת לנהג את הכתובת ונשענת לאחור , במושב שהרבה ישבו בו לפני , אני כל כך לא רוצה ללכת היום , אני חייבת לשכנע אותה , כמובן שאין לי סיכוי , אלוהים , אני כל כך פתטית

"הגענו גברתי " הנהג חייך אלי מהמושב הקדמי , נתתי לו את הכסף ועלית לביתי ,

"את יודעת מה את לובשת להיום בערב "שמעתי את קולה של לילי מלמעלה

" לא ממש , למה?"

"כי אני הולכת לקנות משהו עכשיו וחשבתי אולי את רוצה להצטרף "

"אני אוותר אני די רוצה לישון "

"טוב , אני הצעתי " אמרה , וכך נגרמה שיחתנו הקצרה , אף פעם לא היה לי קשר  מיוחד עם לילי

 

 

18:42

 

"אנחנו צריכים לצאת " שמעתי את קולה של לילי מלמעלה , היא ירדה במדרגות לבושה בג'ינס סקיני ארוך , חולצה של מקפלי ונעלי קונברס כחולות , לבשתי בערך אותו דבר רק שעל החולצה שלי היה כתוב , מוות לחנונים " או משהו כזה , לבשתי את ז'קט העור החום שלי וכובע ברט שחור , לקחתי את מפתחות האוטו והתקדמתי לכיוונו , " בי אימא ביי דויד "

"ביי דונה , ביי אבא" אמרנו כמעט ביחד

נכנסו למכונית בכיוון לאסוף את רוז ף שכהרגלה חיכתה בחוץ , היא נכנסה למכונית והתחלנו לנסוע לכיוון האולם,

אני לא מאמינה שאני עושה את זה

 

21:04

ההופעה הייתה סבירה –על מי אני עובדת היא הייתה מדהימה- התקדמנו לעבר מאחורי הקלעים , מסתבר שהייתה הגרלה בין כל קוני הכרטיסים ואיכשהו לילי ניצחה , כל כך בא לי ללכת הביתה ," מקפלי היא הלהקה הכי מטומטמת בעולם " אמתי בקול רעם לרוס

" אני דווקא חושב שאנחנו חכמים , בדרך מיוחדת משלנו " אמר מישהו , אפ פעם לא הייתי מלאת טקט .

נכתב על ידי , 5/5/2010 22:03  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,094

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Miss Obsessive אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Miss Obsessive ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)