לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טלי וזהו 3=


סתם עוד ילדה והחיים המעפנים שלה..

Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  טלי קאוליץ 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

4/2010

זה ניגמר ... ) :


וווואי אני לא מאמינה שהחופש ניגמר ! זה לא אמין .. ):
ווואי אני כל כך לא רוצה לחזור לבצפר.. פאק ליראות את הפאקינג מורות עם הפרצוף-תחת שלהם.....אוף..\=
תקשיבו לפי מה שהבנתי אתן חושבות שזה מן בלוג תמונות כזה , אבל לא . זה בלוג שעוזר לי ליפרוק ואנשים מבינים אותי בו ..
אז אני מקווה שתיתייחסו יותר למה שכתוב ולא לתמונות , למרות שזה הרבה יותר מעניין ^ ^ 
אז זהו ... זה ניגמר ... החופש ... אני יותר לא יכולה להישאר עם החברים המסטולים שלי עד 2 בלילה בחוץ...
איך אתן מרגישות לגבי סוף החופשה ? אתן מוזמנות לספר לי וליפרוק איתי ! ( :
אה , ועוד משהו , ביגלל שלא הספקתן להכיר אותי הינה כמה פרטים עליי משאלונים ( :

( השאלות יהיו מסומנות בכתום והתשובה בצהוב כמו תמיד [= )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

בת כמה את ? 12 ( :

באיזה כיתה את ? ו' 1 ( :

באיזה בצפר ? יפה נוף..... ]=

מה הצבע עיניים שלך ? ירוק .. D:

צה צבע השיער שלך ? שתני-בלונד

חברות הכי טובות ? שלי וסשה ( :

בנות כמה הם ? שלי - 13 וסשה - 12 וחצי

האם יש לך בעלי חיים ? כן , חתולה ( :

כמה ? 1 ):

מה שמם ? ג'ינה D:

יש לך חבר ? נאפ.... ) :

בן כמה ? אמרתי שאין ...

מה שמו ? אמרתי שאין !

איך הוא ניראה ? אמרת פאקינג שאין לי חבר !!!!!!!!!!! T_T

מה הלהקה האהובה עליך ? טוקיו הוטל וסימפל פלאן ( :

מה את לובשת ביומיום ? אממ .. לא דעת \= ליפעמים ג'ינס קצר , ליפעמים סקיני ובעיקר חולצות כתפיות .

מה חברות שלך לובשות ביום יום ? שלי - טייצ וחולצת כתפיות סשה- טייצ וחולצת כתפיות ( אמרתי שהיא ניגררת אחריה )

מה חבר שלך לובש ביום יום ? אין לי חבר !! תפנימו !!! T_________________T


זהו ביינתים ,
גיבו ( :
נכתב על ידי , 6/4/2010 12:39  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



128
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלי וזהו 3= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלי וזהו 3= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)